محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 19
  • بازدید دیروز : 21
  • بازدید کل : 75329

کد منطقه برای سوابق تحصیلی


کد منطقه برای سوابق تحصیلی

کد منطقه برای سوابق تحصیلی از جمله اطلاعات ضروری و در عین حال مهم در زمان کامل کردن فرم ثبت نام آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها به شمار می رود. از این رو، داوطلبان و متقاضیان مشمول کنکور لزوماً باید اقدامات لازم را جهت دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی 99 را انجام دهند.

کد منطقه تحصیلی چیست؟

 

برای بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری این سوال ایجاد می شود که کد منطقه تحصیلی چیست و تاثیر آن در روند برگزاری کنکور سراسری به چه صورت می باشد؟ در پاسخ باید بگوییم هر یک از مناطق استان های مختلف کشور دارای یک کد منطقه هستند و برای متقاضیان شرکت در کنکور سراسری، اطلاع از این کد ضروری می باشد،برای سوابق تحصیلی داوطلب در کنکور سراسری، بایستی کد منطقه را در دسترس داشت. کد منطقه تحصیلی هر داوطلب، بر اساس منطقه دریافت مدرک پیش دانشگاهی و مدرک دیپلم تعیین می گردد و لزوما به محل سکونت فعلی داوطلب، ارتباطی ندارد. با توجه به این که هرساله شاهد تغییراتی در آموزش و پرورش کشور می باشیم، نمی توان به طور قطع لیستی از کد مناطق مختلف کشور را فراهم نمود و داوطلبان باید در زمان ثبت نام کنکور سراسری، کد مربوط به منطقه خود را دریافت نمایند.

 

برای دریافت کد منطقه جهت دریافت سوابق تحصیلی از سامانه سنجش از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

چه کسانی ملزم بهدریافت کد سوابق تحصیلی هستند؟

آن دسته داوطلبینی که مدارک دیپلم خود را سال 84 به بعد در رشته های نظری شامل (ریاضی ،تجربی، انسانی) دریافت نموده اند لازم به دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم هستند، اما داوطلبانی که مدرک دیپلم ، دیپلم نظام قدیم، دیپلم فنی حرفه ای و یا کاردانش را قبل از سال 84 گرفته اند ، الزامی برای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم نخواهند داشت.همچنین داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را از سال 91 به بعد دریافت کرده نموده اند ملزم به دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی خواهند بود و داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی خود را قبل از سال 91 دریافت کرده اند و داوطلبانی که قصد دارند از مدرک کاردانی به عنوان مدرک پیش دانشگاهی استفاده کنند نیز ملزم به دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی نخواهند بود.

نحوه دریافت کد منطقه آموزش پرورش

برای دریافت کد منطقه سوابق تحصیلی ۳ روش وجود دارد.

  • استفاده از اطلاعات کارنامه نهایی دیپلم ، کد منطقه معمولا بر روی کارنامه نهایی نوشته شده است.
  • استفاده از جداول کد مناطق سوابق تحصیلی مرکز مشاوره باخه، کارشناسان باخه به منظور راحتی کار شما عزیزان تمام کد مناطق را در جداول آخر مقاله به تفکیک استان در اختیار شما گذاشته است.
  • استفاده از سامانه جستجوی کدهای مورد نیاز آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور

خلاصه مقاله : در این مقاله راهنمایی های لازم را در ارتباط با نحوه دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی را ارائه دادیم . متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که جهت دریافت راهنمایی های بیشتر میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید.

منبع : دریافت کد منطقه سوابق تحصیلی

  انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 22

تهران - خیابان ولی عصر - بالاتر از پارک ساعی - کوچه بیست و هفتم - پلاک 16 واحد 2

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما