محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 56
  • بازدید کل : 75407

ثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم 99


ثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم 99

ثبت نام دبیرستان البرز همانند مدارس دیگر مانند نمونه دولتی ، تیزهوشان و... به صورت اینترنتی انجام میگیرد که شما میتوانید در زمان مشخص وارد سامانه شده و اقدام به ثبت نام نمایید. ثبت نام دبیرستان البرز دارای شرایط و ضوابط است که شما عزیزان میتوانید با دانلود دفترچه و مطالعه ان از این شرایط مطلع شده و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به ثبت نام کنید.

 

نحوه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 99 – 1400

نحوه ثبت نام آزمون ورودی ماندگار البرز 99 - 1400 به صورت اینترنتی است که داوطلبان ابتدا باید به سایت آموزش و پرورش استان تهران به نشانی azmoon.tehranedu.irمراجعه نموده و با دریافت دفترچه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 99 - 1400 از شرایط و ضوابط مندرج در آن آگاه شوند . سپس متقاضیان با پرداخت هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز پایه دهم 99-1400می توانند رمز ورود به سامانه اینترنتی خود را دریافت نموده و اقدام به ثبت نام نمایند .

 

جهت اطلاع ازثبت نام دبیرستان البرز پایه هفتم و سامانه ثبت نام دبیرستان های ماندگار البرز ، استفاده از سامانه ثبت نام ایران تحصیل از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

شرایط عمومی ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1400 – 99

مانند تمام آزمون‌های سراسری٬ داوطلبان آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز هم باید شرایط خاصی را دارا باشند:

  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • اشتغال به تحصیل در پایه نهم برای ورودی پایه دهم و اشتغال به تحصیل در پایه ششم برای ورودی پایه هفتم در سال تحصیلی 99 – 98
  • حداقل معدل ۱۸ در امتحانات نوبت اول پایه نهم

 

شرایط ثبت نام دوره اول متوسطه به شرح ذیل می باشد

:

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد در سال گذشته هیچ آزمونی برای ذوره اول متوسطه در مدرسه ماندگار البرز برگزار نشد بنابراین ممکن است امسال نیز هیچ آزمونی برای این مقطع تحصیلی برگزار نشود. اما با توجه به سال های گذشته ، شرایط ثبت نام این مقطع به شرح ذیل می باشد:

  • داشتن تابعیت ایرانی
  • کسبنمره خیلی خوب در تمامی دروس و یا کسب حداقل نمره خوب در یکی از دروس پایه پنجم ابتدایی برای دانش آموزان الزامی می باشد.
  • اشتغال به تحصیل در پایه ششم برای ورود به پایه هفتم

 

مدرسه ماندگار البرز یکی از مدارس بسیار معتبر کشور می باشد که هر ساله داوطلبان واجد شرایط زیادی در آزمون ورودی این مدرسه شرکت می کنند. ثبت نام آزمون ورودی این مدرسه از بهمن ماه آغاز و تا فروردین ماه نیز ادامه خواهد داشت. ثبت نام فقط به صورت اینترنتی و از طریق سایت Azmoon.tehranedu.ir انجام خواهد شد. معمولا آزمون این مدارس اواسط اردیبهشت ماه برگزار می گردد. چنانچه بعد از فرآیند ثبت نام متوجه شدید که اطلاعات ثبت شده با اطلاعات شما مغایرت دارد می توانید اوایل فروردین ماه نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایید

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با دبیرستان البرز ماندگار آشنا کنیم و اطلاعات مورد نیازرا در اختیار شما قرار دهیم. لذا داوطلبانی که قصد تحصیل در این مدارس را دارند توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام حضوری صورت نخواهد گرفت.

منبع : ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان البرز هفتم

  انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 36

تهران - خیابان ولی عصر - بالاتر از پارک ساعی - کوچه بیست و هفتم - پلاک 16 واحد 2

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما