محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 19
  • بازدید کل : 75094

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان مدارس سمپاد 1400-99


دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان مدارس سمپاد 1400-99

متقاضیان عزیزی که قصد ثبت نام در مدارس تیزهوشان را دارید توجه داشته باشید که قبل از ثبت نام در مدارس تیزهوشان ابتدا باید در آزمون ورودی تیزهوشان شرکت نمایید که طبق آخرین اطلاعیه آزمون ورودی های ششم به هفتم حذف گردیده ولی آمون ورودی نهم به دهم همچنان پابرجاست اما ورود به این مدارس شرایط خاص خود را دارد که ما باید با دانلود دفترچه تیزهوشان و مطالعه این دفترچه از شرایط مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به ثبت نام نمایید. دفترچه مدارس تیزهوشان در مقاطعه مختلف در سامانه همان مقطع قرار میگیرد که برای پایه ششم به هفتم سامانه hoosh.medu.ir و برای نهم به دهم azmoon.medu.ir میباشد.

شرایط دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400

از مهمترین شرایط دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99-1400 معدل سالانه پایه هشتم دانش آموزان می باشد که می بایست بالای 19 باشد و همچنین دانش آموزان باید در حال تحصیل در پایه نهم باشند . داشتن تابعیت ایرانی دانش آموزان نیز از دیگر شرایط ثبت نام می باشد ولی دانش آموزان غیر ایرانی هم با شرایط خاص می توانند در آزمون تیزهوشان 99-1400 در پایه دهم ثبت نام و شرکت کنند . ظرفیت پذیرش دانش آموز مدارس سمپاد و نمونه دولتی به صورت دقیق اعلام نمی شود یعنی ظرفیت پذیرش این مدارس در هر شهرستان با در نظر گرفتن مناطق تحت پوشش ، بر اساس پیش پیشنهاد اداره کل آموزش پرورش استان و با تایید مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان تعیین می شود که در هنگام ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید .

 

دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 

در دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی 99 – 1400 توضیحات لازم در خصوص مراحل نام نویسی این آزمون ارائه داده شده است و داوطلبان می توانند برای اطلاع از شرایط و مدارک ثبت نام تیزهوشان ، به این دفترچه مراجعه کنند. ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ار روز 16 الی 23 اردیبهشت ماه انجام می گیرد. داوطلبان می توانند چند روز قبل از شروع ثبت نام تیزهوشان ششم 99 – 1400 با مراجعه به سایت hoosh.medu.ir دفترچه ثبت نام را دریافت نمایند.

 

جهت اطلاع از منابع آزمون تیزهوشان و دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان استعداد درخشان با شماره های زیر تماس بگیرید :

9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران)

 

دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان نهم به دهم

 

ثبت نام تیزهوشان در پایه نهم به دهم از 19 فروردین ماه الی 2 اردیبهشت ماه می باشد و دانش آموزان در این تاریخ فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت Azmoon.medu.ir و دریافت دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم 99 – 1400 ، ثبت نام خود را انجام دهند

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1400 – 99

 

دانلود سریع دفترچه ثبت نام آزمون مدارس سمپاد تیزهوشان 1400 – 99 : داوطلبان 5 روز قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان با مراجعه به سایت Azmoon.medu.ir ، می بایست اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1400 – 99 کنند . نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1400 – 99 احتمالا 4 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد .

 

 

خلاصه مقاله : هدف از این مقاله آشنایی شما عزیزان در زمینه مدارس تیزهوشان و دفترچه مدارس تیزهوشان و ارائه راهنمایی های لازم در این زمینه ایت که شما میتوانید با مطالع این مقاله به سوالات ذهن خود پاسخ دهید. همچنین توجه داشته باشید که زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام حضوری صورت نخواهد گرفت.

منبع : دفترچه ثبت نام آزمون تیزن هوشان

  انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 57

تهران - خیابان ولی عصر - بالاتر از پارک ساعی - کوچه بیست و هفتم - پلاک 16 واحد 2

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما