محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 19
  • بازدید دیروز : 28
  • بازدید کل : 75088

دفترچه ثبت نام رشته های بدون آزمون و با آزمون دانشگاه آزاد


دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد – رشته های بدون آزمون و با آزمون

برای راهنمایی در مورددفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد در پذیرش های با آزمون و بدون آزمون،

با مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره :9099072952

زمان پاسخگویی همه روزه ۸ صبح تا ۱ شب.

دانش آموزانی که در کنکور سراسری شرکت کرده و نتایج خود را دریافت نموده اند باید دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد را مطالعه نمایند و از شرایط و ضوابط ثبت نام اطلاعات کامل را کسب نمایند و پس از مطالعه شرایط لیست رشته های را در آورند تا بتواند از لیست رشته ها و استان ارائه رشته ها اطلاع داشته باشند تا بتوانند انتخاب رشته درست و صحیحی داشته باشند و پس از انتخاب رشته و اولویت بندی از طریق سامانه اقدام به ثبت نام کنند.

اگر قصد تحصیل در رشته های بدون کنکور را دارید لازم است بدانید که 95 درصد رشته های بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی میباشدو باید ابتدا دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد را دانلود نمایید و با شرایط و ضوابط دانشگاه آشنا شوید و سپس دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد را دانلود کرده و با شرایط و ضوابط این دانشگاه نیز آشنا شوید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.جهت ثبت نام دانشگاه آزاد و دانلود دفترچه دانشگاه آزاد چه رشته های با آزمون و چه رشته های بدون آزمون میتوانید از سایت azmoon.org اقدام کنید.

دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد – رشته های با آزمون

دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد به صورت پذیرش با آزمون در زیر قرار گرفته است،یا می توانید وارد سایت azmoon.org بشوید لازم به ذکر است که در صورتی که در پس از انتخاب رشته در سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد، به هر دلیل پشیمان شدید و یا دچار اشتباه شده بودید می توانید با خرید یک کارت اعتباری دیگر مجدداً به انتخاب رشته اقدام نمایید.

 

دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد – رشته های بدون آزمون

دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد به صورت پذیرش بدون آزمون در زیر قرار گرفته است، لازم به ذکر است که در صورتی که در پس از انتخاب رشته در سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد، به هر دلیل پشیمان شدید و یا دچار اشتباه شده بودید می توانید با خرید یک کارت اعتباری دیگر مجدداً به انتخاب رشته اقدام نمایید. لازم به ذکر است داوطلبان برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد می توانند مقاله انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد اسلامی ۹۷ را مشاهده کنند.

برای راهنمایی در مورددفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد در پذیرش های با آزمون و بدون آزمون،

با مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره :9099072952

زمان پاسخگویی همه روزه ۸ صبح تا ۱ شب.

 

دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد – متمم دفترچه رشته های با آزمون

در بسیاری از دانشگاه های آزاد اسلامی در شهر های مختلف کشور، یک سری رشته ها و کد رشته ها به پردیس خودگردان دانشگاه آزاد اسلامی اضافه گردید که با عنوان دفترچه رشته های متمم دانشگاه آزاد در پردیس خودگران منتشر شد. که این دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد ، متمم رشته های با آزمون در لینک زیر قرار گرفته است. لازم به ذکر است که در صورتی که در پس از انتخاب رشته در سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد، به هر دلیل پشیمان شدید و یا دچار اشتباه شده بودید می توانید با خرید یک کارت اعتباری دیگر مجدداً به انتخاب رشته اقدام نمایید.

دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد متمم با آزمون

برای اطلاع از رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد اینجا کلیک کنید.

خلاصه مطلب : این مقاله که شامل دفترچه دانشگاه آزاد رشته های بدون آزمون و رشته های با آزمون است قصد داشتیم تا شمارا با دفترچه دانشگاه ازاد تا حدودی آشنا کرده و راهنمایی های لازم را ارائه دهیم. شما داوطلبین نیز میتوانید جهت ثبت نام و دانلود دفترچه در زمان مشخص اقدام کنید.

 

مطالب مرتبط:

شهریه کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد اسلامی ۹۷

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد اسلامی ۹۷

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی

منبع : دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد

  انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 35

تهران - خیابان ولی عصر - بالاتر از پارک ساعی - کوچه بیست و هفتم - پلاک 16 واحد 2

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما