محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 28
  • بازدید کل : 75076

ثبت نام کنکور ارشد 98-99


ثبت نام کنکور ارشد 98

ثبت نام کنکور ارشد 98-99 داوطلبان بسیاری دارد و هر ساله شاهد افزایش ثبت نام میشویم . داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که مقطع ارشد گرایش های تخصصی ارائه میدهد به همین دلیل باید در گروه های آزمایشی خود دست به انتخاب بزنید. ثبت نام کنکور ارشد 98-99 تنها یکبار در سال برگزار میشود که شما داوطلبین عزیز باید در زمان تعیین شده اقدام به ثبت نام نماییدو توجه داشته باشید که زمان ثیبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام مجدد نخواهند گذاشت. ثبت نام کنکور ارشد 98-99 منحصر به کنکور سراسری نمیباشد و متقاضیانی که میخواهند در آزمون فراگیر پیام نور و یا دانشگاه آزاد بدون کنکور و رشته های با کنکور دانشگاه آزاد و علمی کاربردی شرکت کنند میتوانند از طریق سایت منحصر به فرد این دانشگاه ها اقدام به ثبت نام نمایند.

 

جهت اطلاع از ثبت نام کنکور ارشد 98و سامانه ثبت نام آزمون ارشد 98 ، مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

سامانه ثبت نام آزمون ارشد 98 – 99

 

سامانه ثبت نام آزمون ارشد 98

 

سامانه ثبت نام آزمون ارشد 98 امکان ثبت اطلاعات را برای متقاضیان فراهم می‌نماید. این سامانه با توجه به دانشگاه مورد انتخاب شما می‌تواند متفاوت باشد. همچنین تمامی این سامانه‌ها در زمان مقرر قابل استفاده می‌باشند و پس از مهلت قرار داده شده ، امکان ثبت نام کنکور ارشد 98 و استعداد درخشان ارشد 98-99 برای هیچ گروه آزمایشی وجود نخواهد داشت.

همان‌طور که اشاره گردید، زمان ثبت نام کنکور ارشد 98 در هر یک از دانشگاه‌ها ، زمان متفاوتی می‌باشد. بنابراین هر دانشگاهی طبق جدول زمان بندی و اطلاعیه‌ای که مبنی بر فراهم بودن سامانه ثبت نام آزمون ارشد 98 می‌دهد، متقاضیان را دعوت به ثبت نام می‌نماید. لازم به ذکر است که در سال‌های اخیر ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد و سراسری ادغام شده و ثبت نام آن‌ها در یک زمان صورت خواهد پذیرفت.

سامانه ثبت نام آزمون ارشد 98 در اختیار کلیه متقاضیان ثبت نام قرار دارد اما با توجه به عدم آگاهی برخی از داوطلبان و همچنین اشتباهات صورت گرفته در سال‌های اخیر، برای سهولت کار تمامی داوطلبان عزیز ، ما سامانه ثبت نام ایران تحصیل را فراهم نموده‌ایم. در این سامانه بدون نیاز به سایت خاصی برای ثبت نام کنکور ارشد 98 می‌توانید تنها با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

ثبت نام کنکور ارشد 98در دانشگاه سراسری و آزاد ، به صورت همزمان صورت می پذیرد.

 

 

زمان ثبت نام کنکور ارشد 98 – 99

 

خوشبختانه در سال های اخیر با توجه به ادغام ثبت نام کنکور سراسری و آزاد ، کار بسیاری از داوطلبان را راحت تر نموده و همچنین برای آزمون نیز ، نیازی به شرکت دو بار در سال نخواهد بود. تنها نکته ای که متقاضیان لازم است رعایت نمایند، انتخاب دانشگاه آزاد به هنگام ثبت نام کنکور ارشد 98 که این انتخاب می تواند تنها انتخاب و یا در کنار انتخاب دانشگاه سراسری باشد.

زمان ثبت نام کنکور ارشد 98 همانند سال های گذشته در آذر ماه خواهد بود. برای رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ، این زمان می تواند متفاوت باشد و همچنین دانشگاه علمی کاربردی با توجه به شرایط و ضوابط خود و همچنین جدول زمان بندی ، در رشته های مورد نظر ، سامانه ثبت نام آزمون ارشد 98 را فراهم می نماید.

زمان ثبت نام معمولا به صورت یک هفته می باشد و مهلت دو روزه ای معمولا به عنوان تمدید نیز ، هر ساله در نظر گرفته می شود که در هر دو زمان سامانه ثبت نام آزمون ارشد 98 برای کلیه رشته ها و کلیه داوطلبان فراهم می باشد. و با خرید کارت اعتباری به صورت الکترونکیک ، امکان ثبت نام فراهم می گردد.

 

مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد 98

 

مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد 98

 

همان‌طور که می دانید مهلت ثبت نام کنکور ارشد 98 در هر دانشگاهی به صورت معین و از پیش مشخص شده می‌باشد. بنابراین چنانچه داوطلبی در این زمان نسبت به ثبت نام اقدام ننماید، جا مانده از ثبت نام محسوب می‌گردد. که در این رابطه نیز جای نگرانی نخواهد بود زیرا سامانه ثبت نام آزمون ارشد 98 ، یک‌بار دیگر برای کلیه داوطلبان باز خواهد بود.

در زمان ثبت نام کنکور ارشد 98 داوطلبان محترم لازم است کلیه اطلاعات مربوط به ثبت نام و همچنین مدارک خود را در سامانه ثبت نمایند. اما با توجه به لزوم وارد نمودن معدل داوطلب به هنگام ثبت نام کنکور ارشد 98 پس از مدت زمان مشخص امکان ویرایش اطلاعات برای کلیه داوطلبان فراهم می‌گردد که لازم است در این زمان نسبت به ثبت اطلاعات خود ، اقدام شود.

متقاضیانی که مدارک آنان به هنگام ثبت نام کنکور ارشد 98 کامل نمی‌باشد، و یا اشتباهاً برخی از اطلاعات خود را وارد نموده‌اند، می‌توانند در مهلت ویرایش اطلاعات ، نسبت به وارد نمودن اطلاعات خود اقدام نمایند. همچنین به هنگام زمان برگزاری کنکور ارشد 98 ، در باجه‌های رفع نقض کارت، اطلاعات خود را ویرایش نمایند.

 

سامانه ثبت نام کنکور ارشد ایران تحصیل

سایت ایران تحصیل سامانه جامعی است برای کلیه متقاضیان گروه های آزمایشی و همچنین دانشگاه های مختلف فراهم نموده است که با استفاده از این سامانه ، بدون هیچ گونه محدودیتی ، هر داوطلبی می تواند در رشته های مورد علاقه خود ثبت نام نموده و یا انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد نمایند. همچنبن زمان ثبت نام کنکور ارشد 98 با توجه به دانشگاه های مختلف ، متفاوت می باشد.

سامانه ثبت نام آزمون ارشد 98 با توجه به دانشگاه های مختلف ، شرایط متفاوتی را برای ثبت نام خواهد داشت که همین مسئله ، موجب سردرگمی داوطلبان می گردد و بعضا اشتباهاتی که ناشی از عدم اطلاع از قوانین و مربوطه می باشد که دردسر های فراوانی را برای کلیه داوطلبان به همراه خواهد داشت.

سایت ایران تحصیل در ارائه خدمات به کلیه متقاضیان گروه های آزمایشی مختلف و همچنین در تمامی رشته ها تلاش نموده است تا به بهترین وجه ، در رابطه با نیازمندی های متقاضیان محترم ، ارائه خدمت نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام کنکور ارشد 98 ، شهریه ارشد دانشگاه آزاد و استفاده از سامانه جامع ایران تحصیل ، با شماره های مندرج در جدول زیر تماس حاصل نمایید.

 

جهت اطلاع از ثبت نام کنکور ارشد 98و سامانه ثبت نام آزمون ارشد 98 ، انجام ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 98-99 از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اطلاع رسانی ثبت نام کنکور ارشد 98

خلاصه مقاله : این مقاله که شامل کنکور ارشد 98-99 ، سامانه ثبت نام کنکور ارشد ، زمان ثبت نام کنکور ارشد 99 ، نحوه ثبت نام کنکور 99 است؛ هدف از این مقاله ارائه راهنمایی های لازم و پاسخگویی درست به سوالات شما است. داوطلبین عزیز میتوانید در زمان معین از طریق سامانه اقدام به ثبت نام نمایید.

بیشتر بدانید

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 98

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 97

اعلام نتایج کنکور ارشد آزاد 98

نتایج کنکور ارشد 98

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون

پذیرش ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد

نتایج اولیه آزمون ارشد 98

زمان برگزاری کنکور ارشد 98

دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد 98-99

منبع : کنکور ارشد

 

  انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 41

تهران - خیابان ولی عصر - بالاتر از پارک ساعی - کوچه بیست و هفتم - پلاک 16 واحد 2

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما