محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 25
  • بازدید دیروز : 23
  • بازدید کل : 75783
  • عنوان اسلاید
  • عنوان اسلاید
  • عنوان اسلاید

سامانه گلستان دانشگاه پیام نور


سامانه گلستان دانشگاه پیام نور برای استفاده دانشجویان این مرکز دانشگاهی فعال شد. اما هر فرد قبل از اقدام به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور الزاماً‌ باید با نحوه ورود به این سایت آشنایی لازم را پیدا کند. البته به جز کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه ورود به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور با سیستم کامپیوتر باید با نحوه ورود به سیستم گلستان با گوشی نیز برای هر فردی الزامی و مهم به نظر می رسد.

 

از آن جایی که کسب اطلاعاتی در رابطه با سامانه گلستان دانشگاه پیام نور و بخش های مختلف آن برای هر فردی الزامی است از این رو یاری خواستن از مشاوری خبره و کاردان در این رابطه می توانید بسیار مفید و کارساز باشد. برای سهولت کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه ورود به سیستم گلستان با گوشی و همین طور با استفاده از سیستم کامپیوتر و همین طور بخش های مختلف گنجانده شده در این سایت می توانید با تیم مشاوره تحصیلی در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

 

 

جهت اطلاع از نحوه ورود به سیستم گلستان دانشگاه پیام نور با استفاده از کامپیوتر و آشنایی با بخش های مختلف آن از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

سامانه گلستان پیام نور به عنوان یکی از پرکاربردترین سامانه مخصوص این دانشگاه مطرح شده است

 

 

سامانه گلستان دانشگاه پیام نور چیست؟

سامانه گلستان پیام نور سایتی است که برای استفاده دانشجویان این دانشگاه طراحی و راه اندازی شده است.

تمامی دانشجویان این دانشگاه می توانند برای انجام کارهای دانشجویی خود یعنی انتخاب واحد، اطلاع از مبلغ شهریه و همین طور واریز هزینه هر ترم تحصیلی از سامانه گلستان پیام نور استفاده کنند.

 

 

در مورد تاریخچه سامانه گلستان دانشگاه پیام نور چه می دانید؟

از زمان تأسیس و راه اندازی دانشگاه پیام نور و پذیرش دانشجو در این دانشگاه کارهای دانشگاهی دانشجویان مشغول به ادامه تحصیل در این مرکز دانشگاهی با حضور فرد در دانشگاه و مراجعه به مدیر گروه رشته تحصیلی دانشگاهی صورت می گرفت.

اما سرانجام بعد از چند سال تصمیم به انجام اینترنتی کارها با تأسیس سامانه ای گرفته شد.

سایت گلستان دانشگاه پیام نور سال ها قبل یعنی در سال 83 هجری شمسی برای استفاده تمامی دانشجویان مشغول به ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور راه اندازی گردید.

البته دقت داشته باشید که در ابتدای کار و تا حدود دو سال بعد نیز از این سامانه به صورت آزمایشی استفاده می شد تا از صحت کار آن اطمینان حاصل شود.

در حال حاضر، سامانه گلستان پیام نور بدون هیچ مشکلی و به خوبی کار می کند و به راحتی می تواند با استفاده از سیستم کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه وارد آن شد.

 

 

اگر می خواهید بدانید که دانشگاه پیام نور بهتره یا غیرانتفاعی وارد لینک مربوطه شوید

 

 

آدرس سامانه گلستان دانشگاه پیام نور چیست؟

سامانه گلستان پیام نور که الزاماً باید از نحوه ورود به سیستم گلستان با گوشی و همین طور سیستم کامپیوتر آشنا شوید به آدرس اینترنتی reg.pnu.ac.ir در دسترس دانشجویان است.

 

 

چگونه می توان به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور وارد شد؟

ورود به سامانه گلستان پیام نور با طی مراحلی برای هر یک از افراد و دانشجویان میسر است. در این بخش با ذکر راهنمای تصویری ورود به سایت گلستان دانشگاه پیام نور در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز هستیم.

 

 

 

سامانه گلستان دانشگاه پیام نور برای استفاده دانشجویان این مرکز دانشگاهی فعال شد. اما هر فرد قبل از اقدام به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور الزاماً‌ باید با نحوه ورود به این سایت آشنایی لازم را پیدا کند. البته به جز کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه ورود به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور با سیستم کامپیوتر باید با نحوه ورود به سیستم گلستان با گوشی نیز برای هر فردی الزامی و مهم به نظر می رسد.

 

از آن جایی که کسب اطلاعاتی در رابطه با سامانه گلستان دانشگاه پیام نور و بخش های مختلف آن برای هر فردی الزامی است از این رو یاری خواستن از مشاوری خبره و کاردان در این رابطه می توانید بسیار مفید و کارساز باشد. برای سهولت کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه ورود به سیستم گلستان با گوشی و همین طور با استفاده از سیستم کامپیوتر و همین طور بخش های مختلف گنجانده شده در این سایت می توانید با تیم مشاوره تحصیلی در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

 

 

جهت اطلاع از نحوه ورود به سیستم گلستان دانشگاه پیام نور با استفاده از کامپیوتر و آشنایی با بخش های مختلف آن از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

سامانه گلستان پیام نور به عنوان یکی از پرکاربردترین سامانه مخصوص این دانشگاه مطرح شده است

 

 

سامانه گلستان دانشگاه پیام نور چیست؟

سامانه گلستان پیام نور سایتی است که برای استفاده دانشجویان این دانشگاه طراحی و راه اندازی شده است.

تمامی دانشجویان این دانشگاه می توانند برای انجام کارهای دانشجویی خود یعنی انتخاب واحد، اطلاع از مبلغ شهریه و همین طور واریز هزینه هر ترم تحصیلی از سامانه گلستان پیام نور استفاده کنند.

 

 

در مورد تاریخچه سامانه گلستان دانشگاه پیام نور چه می دانید؟

از زمان تأسیس و راه اندازی دانشگاه پیام نور و پذیرش دانشجو در این دانشگاه کارهای دانشگاهی دانشجویان مشغول به ادامه تحصیل در این مرکز دانشگاهی با حضور فرد در دانشگاه و مراجعه به مدیر گروه رشته تحصیلی دانشگاهی صورت می گرفت.

اما سرانجام بعد از چند سال تصمیم به انجام اینترنتی کارها با تأسیس سامانه ای گرفته شد.

سایت گلستان دانشگاه پیام نور سال ها قبل یعنی در سال 83 هجری شمسی برای استفاده تمامی دانشجویان مشغول به ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور راه اندازی گردید.

البته دقت داشته باشید که در ابتدای کار و تا حدود دو سال بعد نیز از این سامانه به صورت آزمایشی استفاده می شد تا از صحت کار آن اطمینان حاصل شود.

در حال حاضر، سامانه گلستان پیام نور بدون هیچ مشکلی و به خوبی کار می کند و به راحتی می تواند با استفاده از سیستم کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه وارد آن شد.

 

 

اگر می خواهید بدانید که دانشگاه پیام نور بهتره یا غیرانتفاعی وارد لینک مربوطه شوید

 

 

آدرس سامانه گلستان دانشگاه پیام نور چیست؟

سامانه گلستان پیام نور که الزاماً باید از نحوه ورود به سیستم گلستان با گوشی و همین طور سیستم کامپیوتر آشنا شوید به آدرس اینترنتی reg.pnu.ac.ir در دسترس دانشجویان است.

 

 

چگونه می توان به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور وارد شد؟

ورود به سامانه گلستان پیام نور با طی مراحلی برای هر یک از افراد و دانشجویان میسر است. در این بخش با ذکر راهنمای تصویری ورود به سایت گلستان دانشگاه پیام نور در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز هستیم.

انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹

شرایط استخدام در بخش خصوصی


 

همانطور که میدانید برای استخدام در یک سازمان میتواند هم در سازمان دولتی و هم سازمان خصوصی استخدام شوید. که همانطور از اسمشان مشخص هست تفائت هایی دارند.

خیلی از افراد تصور میکنند تفاوت سازمان خصوصی و دولتی در حقوق و مزایا آنها است اما بحث ما فراتر از آن است. حالا در بین افراد، بعضی ها تمایل به استخدام در شرکت دولتی و بعضی ها تمایل به استخدام در شکرت خصوصی دارند.

اما بهتر است قبل از اقدام به آزمون برای هر دو سیستم اطلاعات جامعی در مورد آنها داشته باشید.

بسار روشن است که کار در شرکت های خصوصی بر اساس سود دریافتی بسیار ساده تر است. استخدام در بخش خصوصی کشور دارای داوطلبان زیادی هست که دراین نوع استخدام 203 عنوان شغلی در 1750 شرکت بخش خصوصی وجود دارد. این آزمون دارای تعداد مشاغل و وعناوین شغلی متفاوت و زیادی است که داوطلبان استخدام بخش خصوصی کشور، میتوانند با توجه به حرفه، توانایی، علاقه و شایستگی خود در طیف های مختلف این آزمون شرکت کنند که بعد از سنجش آنها مورد انتخاب نمایندگان شرکت های متقاضی استخدام نیرو، قرار میگیرند.

در این آزمون 8 دسته بندی شغلی وجود دارد:

  1. مهندسی
  2. فناوری اطلاعات
  3. مدیریتی
  4. مالی و اداری
  5. کارشناسی و ارائه خدمات
  6. فنی و اجرایی
  7. هنر، رسانه و آموزش
  8. بازاریابی و فروش

در حال حاضر برای آزمون استخدامی بخش خصوصی 1400، عناوین شغلی مشخص شده است که علاقمندان این حوزه میتوانند با دانلود و مطالعه دفترچه راهنمای آزمون استخدامی بخش خصوصی کشور، از آن مطلع شوند. تمام رشته های مجاز آزمون استخدامی بخش خصوصی 1400 را مطالعه بفرمایید و با توجه به استعداد و علاقه خود در شرکت در آزمون اقدام کنید.

و در مورد استخدام در سازمان دولتی، چندان مانند خصوصی سودمند نیست با توجه به اینکه معمولا سازمان های دولتی، راهبرد و هدف آنها چندان مشخص نیست.

استخدام در بخش دولتی بیشتر بر اساس همسویی با نگرش و شیوه عملکرد سازمان است اما در سازمان خصوصی با توجه به اهداف سازمان و نیازهای موجود شکل میگیرد.

البته که سازمان خصوصی و دولتی باهم تفاوت های زیادی دارند اعم از مدت زمان استخدام، روحیات متفاوت و ماندگاری است که باید به آنها توجه کرد.

به هرحال برای شرکت در هردو سازمان بسیار ضروری است که از یک مشاور و کارشناس کمک حاصل فرمایید که آنها با آزمون برنامه ریزی و مشاوره قبولی در استخدامی راه را برای شما داوطلبان هموار میکنند.

بعد ازمشاور و کسب اطلاعات در مورد زمان آزمون میتوانید با با مطالعه نحوه اعلام نتایج آزمون استخدام بخش خصوصی 1400 آشنا شوید.

انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹

برای کسب بهترین رتبه، با بهترینای کنککو در ارتباط باشید


 

با بهترینای کنکور آشنا شوید.برای موفقیت و بهترین شدن در رتبه ی کنکور باید با بهترینا در ارتباط باشید.

بهترین اساتید، بهرین مراکز، بهترین مشاوران تحصیلی، بهترین کلاس ها و ...

هر سال بیشتر داوطلبان کنکورآرزو رتبه برتر دارند که برای بدست آوردن آن باید تلاش کرد تکرار میکنم باید تلاش کرد.

عواملی که میتواند شما را در این مسیر قرار دهند و شما را به هدفتان نزدیک کند، زیاد هستند اما چندتای آنها مهم تر از بقیه عوامل هستند. یکی از مهم ترین عوامل داشتن اساتیدی است که با کنکورهای سال های پیشین آشنا باشند و به داوطلبان کمک کنند که در مسیر درست گام بردارند.در حال حاضر به طور کلی اساتید مجرب و کاربلدی هستند که میتوانند شما را در این راه یاری کنند که ما لیست بهترین اساتید کنکور را در اختیار شما قرار میدهیم. با بهترین اساتید آشنا شوید.

و لازم است به عامل مهم دیگر که در رتبه کنکور ما تاثیر بسزایی دارد و ما رو به هدفمان نزدیک میکنم شرکت در بهترین کلاسهای کنکور است که شما باید با بهترین کلاس کنکور کشور آشنا شوید.

کلاس های کنکور یکی از ابزار های بسیار با ارزش برای رسیدن به هدف است که در اختیار دانش آموزان قرار میگیرد.

توجه کنید که این کلاس ها فقط ابزار هستند یعنی فقط وسیله ای برای رسیدن به رتبه برتر هستند که نباید از تلاش خودمان چشم پوشی کنیم.

کلاس های کنکور اگر دلسوزانه و بدون در نظر گرفتن منافع موسسات ارائه دهنده، باشد میتواند به دانش آموزان کمک کند.

این کلاس ها میتوانند به روند یادگیری فرد یاری کند.مخصوصا اگر از دبیر خوب و مجرب برخوردار شوید.با بهترین دبیران شیمی کنکور آشنا شوید.

و آخرین عواملی که بسیار مهم است خود شناسی و داشتن آگاهی لازم از شرایط روانی و محیطی است.زمان، در کنکور و موفقیت در آن نقش بسزایی دارد که بسیاری از داوطلبان وقت خود را برای رفت و آمد از دست میدهند.

اگر خود را کامل بشناسید میتوانید بدون اتلاف وقت به درس خواندن و تست زدن بپردازید و به سطح ایده آل برای کنکور دست یابید.

 

 

 

انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹

شرایط استخدام در بانک


 

شاید شما هم حداقل یکبار به استخدام در بانک ها فکر کرده باشید که یا موفق به انجام این کار شده اید یا هنوز پشت درهای بسته آزمون استخددامی بانک ها گیر کرده اید اما در این مقاله قصد داریم در باره معایا و مزایا کارمند بانک بودن صحبت کنیم.

هر ساله هر کدام از بانک ها آزمون استخدامی اجرا میکنند که با توجه به شرایط و رشته مورد نظرتون میتوانید در این آزمون استخدامی شرکت کنید.

 

سایت استخدام بانک ملی 99

 

قطعا یکی از بارزترین مزیت کارمند بانک بودن، دولتی بودن کار است که میتوان به آن اشاره کرد اما مزایا دیگر،کار کردن در بانک ها چیست؟

  • توجه به تحقیقات نشان داده شده است که رضایتمندی کارمندان بانک بیشتر از سایر کارمندان است.
  • از جایگاه شغلی بالا برخوردار است.
  • تنوع تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک، در کنار سود پاینو عدم نیاز به ارائه وثیقه
  • امکان ارتقا شغلی
  • و امنیت شغلی بالا

 

سایت استخدام بانک شهر 99

 

و معایب استخدام در بانک ها عبارت اند از:

  • فشار کار و استرس بالا از ویژگی های این شغل استو همیشه احساس تهدید از طرف کلاهبرداران دارند که مبادا در احراز هویت مشتری و نیز کسر موجودی اختلال ایجاد کنند.
  • از لحاظ شخصیتی باید بسیار مراقب گفتار و رفتار خود باشید.چون شما نمای آن بانک هستید و هرگونه بداخلاقی و نامرتبی ممکن است وجهه بانک را خراب کند که اصلا برای اعتبار بانک مناسب نیست.
  • باید متوجه باشید که شما با مشتریان با روحیات و رفتار های گوناگون سرکار داریداز این رو باید از صبر و متانت زیادی برخوردار شوید که عکس العمل های مناسب در شرایط خاص نشان دهید.
  • باید تمرکز و دقت زیادی داشته باشید تا دچار اشتباه نشوید.
  • کارمند بانک بودن هرروز انجام کار یکنواختی را میطلبد که هر روز کارهای مشابه و یکسان انجام میدهند.

 

سایت استخدام بانک صادرات 99

و در آخر بحث بازنشستگی کارمندان بانک است که میزان حقوق آن عبارت است از معدل 2 سال آخر حقوق که بازنشستگی کارمندان بانک هم لازمه برخی شرایط است که در مقالات بعد به آن میپردازیم

 

انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹

شروع دوره سربازی


 

 

سربازی واژه ای آشنا و شاید غیر قابل تامل برای بعضی ها باشد اما باید به این واقعیت دست پیدا کنید که تمام مردان در سن مشخصی باید این دوره را چه آسان و چه سخت پشت سر بگذارند.

معمولا پسران وقتی به سن 18 سالگی میرسند باید دوره های اجباری نظام وظیفه را بگذرانند چون این دوره ها بخشی از زندگی آنها را تحت تاثیر قرار میدهد.

تمام مردان مشمول این شرایط، باید قبل از اقدام برای سربازی اطلاعات اولیه و ابتدایی راجب سربازی داشته باشند چون با توجه به طولانی بودن مدت سربازی یکسری مزیت ها برای بعضی افراد وجود دارد که میتوانند معافیت بگیرند و یا مدت زمان سربازی خود را کوتاه تر کنند و یا با اخذ بعضی از امریه های سربازی، سربازی خود را بزاحتی مانند یک کارمند پشت سر بگذرانند.

یکی از راه های کسب اطلاعات در رابطه با سربازی، دانلود دفترچه خدمت سربازی است که پیشنهاد ما این است که آن را با دقت و با جزییات بخوانید و اگر در آخر به جواب سوالی که میخواستید نرسیدید میتوانید با تیم حرفه ای ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید که در بانه روز در حال پاسخگویی به سربازان هستند.

و بعد از کامل شدن اطلاعات و اقدام به سرباز شدن، باید بدانید که چه وسایلی مورد احتیاج شما است. قبل از رفتن به سربازی وسایل مورد نیاز سربازی را آماده کنید.

گاهی پیش آمده که بعضی از سربازها به دلایلی مختلفی معاف شدند که معافیت انواع مختلفی دارند که یکی از بارزترین و آشنا ترین معافیت ها، معافیت پزشکی است که فقط به افراد خاصی تعلق میگیرد و در جریان باشید که، مشمولانی که مشکلات پزشکی خود را به هنگام معاینه اولیه بیماری عنوان نکنند، چنانچه در دوران آموزش یا خدمت بدلیل اعلام نکردن مشکل پزشکی، دچار حادثه شوند، مسئولیت آن بر عهده خود مشمول میباشد.

پس اگربه بیماری خاصی مبتلا هستید از شرایط برخورداری ازمعافیت پزشکی آگاه شوید.

 

انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹

برنامه ریزی تضمینی کنکور


چرا برای کنکور به برنامه ریزی دقیق احتیاج داریم؟

شاید امروزه یکی از دغدغه ها و سوالات مهم خانواده ها و داوطلبان کنکور این باشد که آیا برای موفقیت درسی و تحصیلی و یا برای کسب رتبه برتر به مشاوره تحصیلی احتیاج است یا خیر؟

در حال حاضر با توجه به تجربیات نشان داده شده، نود درصد کسایی که مشاوره تحصیلی داشتند به هدف و دانشگاه نهایی خود رسیدند و تمام این نتایج بسیار منطقی و قابل پیش بینی است.

وقتی به نکات مشاوره ای کنکور از دیدگاه نفرات برتر گوش فرا میدهیم متوجه خواهیم شد که با برنامه ریزی و راهنمایی های درست به نتیجه مطلوبی رسیدند.

همیشه مشاوران دلسوز راه حل و برنامه ریزی هایی با توجه به هدف و تجربیات پیشین مشخص میکنند که بسیار اثر بخش بوده است. آنها میتوانند با دانش و سواد روانشناسی و انسان شناختی خود به شما کمک کنند و راه را براس شما سهل و آسان کنند.

اگر به برنامه ریزی تحصیلی نیاز دارید و نمیدانید چه درسی را بخوانید، اگر در مطالعه کنکور خود دچار بی انگیزگی شده اید، اگر نمیدانید از چه درسی شروع کنید و یا احساس نیاز به یک پشتیبان کرده اید پیشنهاد ما ارتباط با مشاور و کارشناس تحصیلی حاذق است . آنها علاوه بر راهنمایی های لازم، درس خواندن با ساعت مطالعه بالا اصولی به روش رتبه های برتر را به شما آموزش میدهند و دیگر دغدغه مدیریت زمان نخواهید داشت.

و در کنار استفاده از راهنمایی های مشاور، برای آمادگی برای کنکور بهتر است در آزمون های آزمایشی شرکت کنید تا به روش تست زنی در زمان کم عادت کنید و با توجه به نتایج بدست آمده خود را بسنجید و حتی آنالیز نتایج آزمون با یک مشاور میتواند کمکتان کند که مطمئن تر در مسیر گام بردارید.

اما جدا از مشاوره تحصیلی و بحث رتبه و چگونگی مطالعه، همه ی داوطلبان به مشاوره روانشناس کنکور نیز نیاز دارند شاید نیاز به یک مشاور رونشناس کنکور بیشتر از ناز به یک مشاور تحصیلی باشد چون شما باید اول بتوانید استرس و فشار عصبی خود را کنترل کنید و بعد به مطالعه ادامه دهید.

و نکته قابل توجه این است که شما هم قبل کنکور و هم بعد کنکور به مشاور روانشناس احتیاج خواهید داشت چون بعد از اعلام نتایج کنکور، برخی از داوطلبان به دلیل عدم کسب رتبه مورد نیاز، افسرده میشوند و انگیزه خود را به کل از دست یدهند که در این لحظه ارتاط با یک مشاوره روانشناس کنکور بهترین گزینه خواهد بود.

اما در آخر در صورتی که مایل به دریافت مشاوره تحصیلی و یا مشاوره روانشناس کنکور دارید سایت ایران تحصیل با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹

شرایط مدارس نمونه دولتی


مدارس نمونه دولتی،  دانش آموزان خویش را از طریق امتحان ورودی پذیرش می‌نمایند. این مدرسه‌ها دولتی میباشند.مدرسه های نمونه دولتی امروزه در دوره دوم دبیرستان در همه رشته‌ها از روش امتحان ورودی هماهنگ دانش آموز می‌پذیرند.

از مزایای مدرسه های نمونه دولتی می‌توان توجه به استعدادهای علم آموزان دانست،کشف استعداد و همینطور رسیدن به نقطه‌ای که علم آموزان بتوانند بوسیله آن این استعدادها را شکوفا کنند، از مهم ترین مزایای این مدارس می‌تواند باشد.مدرسه های نمونه دولتی جزو مدارس خاص می‌باشند و مزایای متعددی دارا هستند،مدارس نمونه دولتی یکی شایسته ترین مدرسه های با شهریه مطلوب نسبت به بقیه مدرسه های غیر انتفاعی و همینطور بالاترین تجهیزات آموزشی با اساتید و معلمین مجرب میباشند.دبیران این متوسطه ها شایسته ترین دبیران هر استان می‌باشند..


انواع مدارس عبارتند از :


دولتی:
مدارس دولتی برای همه عموم و بدون شروط خاص دانش آموزان خود را اخذ می کنند. این مدارس تحت نظارت مستقیم دولت هستند.


نیمه دولتی:
مدارسی که توسط سازمان‌ها یا شهروندان تاسیس شده و هدایت می‌شود، اما پذیرش برای این مدارس باید از طرف دولت باشد.


نمونه دولتی:
دانش آموزان در این مدارس از طریق آزمون‌های ورودی پذیرش می‌شوند. این مدارس در سراسر کشور نمایندگی دارند. مدارس نمونه دولتی در کنار مدارس شاهد و سمپاد جزء مدارس خاص به حساب می‌آیند.


غیر دولتی یا غیرانتفاعی:
این مدارس تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش هستند. مدارس غیرانتفاعی با کمک مردم و ضوابط، برنامه‌ها و دستورالعمل‌های عمومی وزارت آموزش و پرورش اداره می‌شوند.


فرهنگیان:
جزء مدارس خاص هستند که اولویت ثبت نام با فرهنگیان است.


شاهد:
در دسته مدارس خاص قرار می‌گیرند و اولویت ثبت نام با خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان است،

با یک مقایسه بین مدرسه های متفاوت مانند مدارس غیر انتفاعی، دولتی، نمونه دولتی میتوان دریافت که مدرسه ها نمونه دولتی به انگیزه کیفیت بالای آموزشی و هزینه‌های مقرون به صرفه بیش از سایر مرکزها آموزشی گزینه توجه پدر و مادر و علم آموزان قرار میگیرد. در این مدارس یک فضای رقابتی بسیار حاذق بین علم آموزان وجود دارد که همین مسئله پدر و مادر را ترغیب می‌نماید تا برای ادامه علم آموزی فرزندانشان را در‌این مکتب نام نویسی نمایند. این مدرسه های دوران دبستان ندارند. نام نویسی مدرسه ها نمونه دولتی در دو بازه زمانی دبیرستان اولیه و دبیرستان دوم انجام می‌گردد. به عبارتی علم آموزان برای ورود به کلاس هفتم و دهم با هم رقابت می نمایند.

که برای ادامه در این مدارس باید شرایط ادامه در مدارس نمونه دولتی را دارا باشند.


اما بهترین گزینه در بین این مدارس همان مدرسه نمونه دولتی خواهد بود که در آینده دانش آموزان از مزیت های زیادی برخوردار خواهند بود که بعد از خواندن این مطلب مدارک ثبت نام مدارس نمونه دولتی را آماده کرده و به ثبت نام آن اقدام نمایید.

چگونه معافیت تحصیلی بگیریم؟


نظام وظیفه یا خدمت سربازی اجبار یکی از دغدغه‌های کنونی جوانان است که یک امر اجباری تلقی می‌شود که برای کار، تحصیل، مهاجرت و حتی ازدواج لازم و ضروری است و هر فردی باید حتما به دریافت مشاوره نظام وظیفه اقدام کند.


خدمت سربازی یک حرکت جهادی و جهاد در راه خداست که برخی آنرا وقت تلف کردن و از دست رفتن دو سال از بهترین سال جوانی خود می‌دانند.
دفاع از استقلال و تمامیت ارضی و نظام ایران و جان و محصول و ناموس مردم وظیفه فقهی و ملی هر فرد ایرانی می‌باشد و در اجرای این وظیفه تمامی اتباع ذکور دولت کشور ایران مکلف به خدمت وظیفه عمومی برابر قوانین این قانون می‌باشند و هیچ فرد مشمول خدمت وظیفه عمومی را جز در باب ها مصرح در‌این قانون نمی‌توان از خدمت معاف کرد.


بر اساس قانون جدید معافیت تحصیلی ، یکی از مهم ترین شرایط صدور معافیت تحصیلی این است که دانش آموزان محصل در مدارس تحت نظارت اداره ی آموزش و پرورش و دانشجویانی که در دانشگاه های مختلف معتبر و وابسته به وزارت علوم کشور در داخل ایران و خارج از ایران مشغول به تحصیل هستند میتوانند تا وقتی که به تحصیل مشغول اند از رفتن به خدمت سربازی معاف شوند.


این افراد به راحتی میتوانند از معافیت های تحصیلی بهره مند شوند. در این شرایط طلاب و سایر افرادی که در حوزه های علمیه ی سراسر کشور نیز درس میخوانند میتوانند از این معافیت ها استفاده کنند.


و اما چگونه معافیت تحصیلی بگیریم؟


دانش آموزان پسر پس از وارد شدن به سن 19 سالگی (18 سالگی تمام) در صورتی که قصد ادامه تحصیل دانشگاهی داشته باشند ، باید جهت دریافت برگه معافیت تحصیلی اقدام نمایند. حداکثر زمان معافیت تحصیلی برای دانش آموزان تا سن 20 سال تمام است و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم لازم است حداکثر یکسال پس از فارغ التحصیلی در یکی از دانشگاه های مورد تائید وزارت علوم ثبت نام نمایند و تا زمانی که مشغول به تحصیل باشند به شرط اینکه دارای غیبت غیرموجه نباشند می توانند از معافیت تحصیلی بهره مند شوند. لازم به ذکر است معافیت تحصیلی برای هر مقطع فقط یک بار داده میشود
و اما معافیت تحصیلی برای افراد پشت کنکوری ها چگونه است؟

معمولا داوطلبان مرد برای شرکت در دانشگاه باید حتما از معافیت تحصیلی برخوردار باشند و درغیر اینصور مجاز به ثبت نام نخواهند بود و اگر در دانشگاهی قبول شدند، میتوانند مجوز لازم را از معاونت وظیفه عمومی در محل دانشگاه گرفته و از این طریق معافیت تحصیلی خود را دریافت کنند.

کنکور 1400 چگونه خواهد بود؟


مشخصا شما که در حال خواندن این مطلب هستید یا بار اول است که میخواهید کنکور دهید یا کنکور داده اید و میخواهید شانس خود را دوباره امتحان کنید.

با توجه به شرایط موجود، شاید یکی از مهم ترین سوالات داوطلبان کنکور 1400 چگونگی برگزاری کنکور 1400 باشد که ما در ادامه به این موضوع مهم میپردازیم.


چگونگی برگزاری کنکور 1400 نیز احتمالا همچون سال های اخیر میباشد، هر چندین مجلس و شواری عالی انقلاب فرهنگی در‌پی این آیتم میباشند که در برنامه ای با تیتر ساماندهی و حذف کنکور از کنکور 1400 تغییراتی را در روش برگزاری اعمال نمایند، ولی با اعتنا به وضعیت پیش گویی می‌گردد کنکور سال 1400 نیز همچون کنکور سال های پیشین برگزار گردد.


کنکور سراسری هر سال در زمان معلوم و با منابع مشخص برای داوطلبان برگزار میشود. اما با تغییر کتاب های درسی و جدا شدن منابع داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید روند برگزاری کنکور سراسری متفاوت از سال های گذشته شد به طوری که سال 98 و 99 دو کنکور با دو سوال متفاوت برای نظام قدیم و جدید برگزار شد اما کنکور 1400 فقط یکسری سوال طراحی میشود.


با نزدیک شدن به کنکور 1400 داوطلبا می بایست داوطلبان خودشان را برای یک طرح ریزی ظریف طبق منابع کنکور سراسری فراهم کنند و آغاز طرح ریزی و مطالعه کنکور رو بزنند . با اعتنا به تغییرات کتاب درسی و مستقل شدن منابع کنکور داوطلبای نظام قدیم و نو ، سازمان سنجش کنکور سال 98 و 99 رو با دو سری پرسش مختلف برای هر کدوم از نظام ها برگزار کرد .


البته طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش ، کنکور سال پیشین نهایی کنکوری بود که برای هر دو نظام برگزار می شد و روال پباده سازی سوال های کنکور 1400 صرفا مبنی بر منابع نظام آموزشی 6-3-3 و یا این که نظام جدیده و همگی داوطلبای شرکت کننده در این امتحان بایستی صرفا منابع نظام تازه رو مطالعه کنند.

از اونجایی که روال طراحی سوال های کنکور 1400 صرفا بر مبنای منابع نظام جدیده فارغ التحصیلای نظام قدیم که می خوان در کنکور ۱۴۰۰ شرکت کنن ، می بایست کلا منابع مطالعشون رو تغییر‌و تحول داده و از منابع نظام تازه برای شرکت در کنکور 1400 استفاده کنند که‌این زمینه فعالیت داوطلبای نظام نو دشوار کرده و منجر نگرانی و استرسشان شده‌است.


حال میتوانید با ورود به سامانه سنجش آموزش کشور به اطلاعات بیشتری درباره کنکور 1400 دست یابید.
اما با توجه به شرایط موجود نباید ما دست از تلاش برداریم و باید یه برنامه ریزی خوب و عالی برای کنکور سال بعد داشته باشیم که با جستجو در سایت های مختلف و حتی مصاحبه با نفرات برتر و یا مشاوره تحصیلی میتوانید به هدف خود دست پیدا کنید.

که یکی از مهم ترین موضوعات در برنامه ریزی کنکور زمانبندی است ،که شما اول باید به سوال استاندار ساعت مطالعه چقدر است؟ پاسخ دهید سپس شروع به خواندن کنید.

 

کنکور 1400 چگونه خواهد بود؟
انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹

برچسب های مهم

دانلود برنامه شاد


دانلود اپلیکیشن شاد آموزش و پروش سال 99 برای اجرای طرح شاد آموزش و پرورش مورد به کارگیری قرار گرفته میباشد. طرح شاد مخفف (شبکه اجتماعی دانش آموزان) میباشد. در ادامه با به کار گیری از پیوند نصب میتوانید از اپلیکیشن شاد آموزش و پرورش استفاده نمائید.

مقصود از استفاده این کانال اجتماعی ایجاد ارتباط در بین مدیران، معلمان و علم آموزان میباشد. این راه رابطه با دقت به تعطیلی مدرسه های به جهت سرایت COVID-19 صورت گرفته میباشد. حتی بعداز بازگشایی دوباره مدارس این طرح قابل استفاده میباشد.

‏با توجه به شرایط اتفاق افتاده از اولِ اسفند ماه سال 98 در رابطه با کرونا و نیاز به عدم حضور در جامعه و ماندن در منزل، وزارت آموزش و پرورش بر این شد تا خدمت یک پارچه ای تنظیم کند به اسم اپلیکیشن شادتا معلمین و علم آموزان در بستری امن قابلیت آموزش درس های خویش را در خانه بیابند با اخرین ورژن شاد که اخیرا نیز ارائه شده است.

امکاناتی به ان افزوده شده که ان را بهتر از قبلی نموده است. لذا با معرفی سامانه شاد و قابلیت و امکان فراگیری و یادگیری درس های مرتبط با معلمین و علم آموزان در این سامانه آماده شوید و به این ترتیب معلمین گرامی و علم آموزان عزیز میتوانند با آپدیت دانلود و نصب و آپدیت ورژن تازه شاد نسبت به احراز نام و نشان خویش مبادرت کنند و آن‌گاه فراگیری و یاد گیری درس های مرتبط با خویش را آغاز کنند.

البته نرم افزار شاد در نسخه های مختلف وجود دارد که یکی از نسخه های ان برای کامپیوتر است که دسترسی را برای کاربران بسیار اسان کرده است.

که با دانلود مستقیم اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر میتوانید انرا نصب کنید و از قابلیت ان استفاده کنید و اگر در نصب ان در کامپیوتر موفق نشدید میتوانید با ورود به سامانه شاد تحت وب ، براحتی با کامپیوتر یا لپ تاپ از این برنامه استفاده کنید.

امروزه بیشتر کاربران برنامه شاد کاربرانی هستند که با گوشی موبایل خود وارد اپلیکیشن شاد میشوند که یکی از ساده ترین راه های موجود است که شما هم میتوانید با لینک مستقیم برنامه شاد آنرا نصب کنید و براحتی با مدرسه و معلم خود در دسترس باشید.

شرایط استخدام در بانک پاسارگاد


یکی از شغل هایی که بخش اعظمی از اشخاص در پی آن می‌باشند و به شدت در خبرنامه ها و رسانه ها در‌پی استخدام آن می گردند استخدام در بانک میباشد که در این نوشته‌ی‌علمی تصمیم داریم که استخدام در بانک پاسارگاد را به تفصیل اشاره کنیم. بانک ها مؤسسات مالی می‌باشند که درانواع مجموعه موسسات به طور مؤسسات خدماتی بشمار میایند . مؤسسات خدماتی به‌این معنی که بیشتر درگیر هزینه ها و درآمد میباشند .

در ابتدا به توضیح مختصری درباره بانک پاسارگاد میپردازیم و بعد درباره شایط استخدام آن بحث خواهیم کرد.


بانک پاسارگاد حاصل یک تفکر 8 ساله است که از سال 1376 توسط مدیران یا راهبران فکری آن پایه‌گذاری شده و از نیمه دوم سال 1383 گام‌های اجرایی برای تاسیس بانک برداشته شد. بانک پاسارگاد به موجب مجوز 2849/ه مورخ 1384/6/22 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با سرمایه 3500 میلیارد ریال که تماماً پرداخت شده است فعالیت خود را آغاز نمود که از این رقم 2000 میلیارد ریال به وسیله موسسان پرداخت شده و 1500 میلیارد ریال با پذیره‌نویسی همگانی به وسیله 34000 نفر خریداری شده است. در حال حاضر سرمایه بانک پاسارگاد 65.520 میلیارد ریال می‌باشد.

پذیره نویسی بانک در 11 اَمرداد 1384 انجام، مجمع موسس در 5 شهریور 1384 برگزار ، مجوز تاسیس در 13 شهریور 1384 و مجوز فعالیت بانک در 22 شهریور 1384 دریافت شد. نخستین شعبه بانک همزمان با میلاد فرخنده امام رضا (ع) در تاریخ 23 آذر 1384در شهر مشهد مقدس بطور رسمی گشایش یافت و آغاز به ارائه خدمت به هموطنان نمود. جامعه موسسان مشتمل بر یک مجموعه (دارایی اجتماعی، دارایی فنی، پشتیبان مالی) مرکب از 130نفر از انجمنهای علمی دانشگاه ها و آموزش عالی، 130هزار نفر از اشخاص حقیقی متخصص در امور بانکی، مالی و سرمایه و همچنین موسسه های اقتصادی و صندوق بازنشستگی، گروه صنعت، گروه پیمانکاران ، 160 نفر از انبوه سازان و سرمایه گذاران در بخش مسکن ، 300 نفر از پزشکان متخصص و گروه مهندسان هستند. تعداد سهامداران بانک 1/5 میلیون نفر و 338 شعبه بانک در تهران و شهرستان ها فعال می باشد.


سرمایه انسانی با کارائی و تخصص مناسب از جمله مهمترین ارکان یک سازمان می باشد، که با دانش و تخصص خود می تواند در روند رو به رشد و ارائه خدمات سازمان یا موسسه تاثیر به سزایی داشته باشد.بانک پاسارگاد در جهت ارائه خدمات نوین بانکی در راستای بانکداری اسلامی، با استفاده از نیروهای متخصص و باتجربه گامی نو برداشته و در هزاره سوم با بکارگیری دانش و فن آوری روز آماده ارائه انواع خدمات بانکی در جهت رفاه مشتریان و رشد اقتصادی این مرز و بوم می باشد.


برای قبولی در بانک پاسارگاد، باید معدل و شرایط استخدام بانک پاسارگاد در سال 99 بدانید اما علاوه بر شرط معدل کارمند باید یکسری ویژگی های شخصیتی هم داشته باشد از جمله:

مهارت های ارتباطی خوب – از آنجا که کارمند بانک به طور مرتب با مشتریان بانک سرو کار دارد، باید ضمن حفظ احترام آنها بتواند ارتباط خوب و مناسبی برقرار کرده و نیازهای آنها را به درستی تشخیص دهد.

دقت و تمرکز – وظایف کارمند بانک بسیار حساس است. اگر دقت و تمرکز کافی نداشته باشد، کوچکترین اشتباه می تواند منجر به کسری صندوق حتی در مبالغ زیاد، برداشت یا واریز پول به حساب فرد دیگری غیر از صاحب حساب اصلی، عدم احراز هویت صحیح مشتری و متعاقب آن شاید برداشت غیر مجاز پول از حساب و... بشود.

آگاهی از قوانین مالی و بانکی – کارمند بانک باید با جدید ترین قوانین و دستورالعمل های بانکی و مالی آشنا بوده و به روز باشد تا به خوبی از آنها در کار خود استفاده کند.

مهارت ریاضیات و محاسبه – یکی از ارکان اصلی شغل کارمند بانک، محاسبه است. البته بیشتر محاسبات در سیستم های کامپیوتری بانکی انجام می گیرد ولی هنوز در بسیاری مواقع لازم است کارمند بانک با سرعت عمل خوبی یکسری محاسبات انجام دهد.

همکاری و هماهنگی با سایر کارکنان – در طول یک روز کاری در بانک، همه کارمندان بانک و مسئولان شعبه با هم در ارتباط بوده و همکاری می کنند. به عنوان مثال تایید بسیاری از اسناد و مدارک باید توسط معاون یا رئیس بانک انجام شود و یا اینکه کارمندان بانک باید وجوه مورد نیاز خود را از رئیس صندوق دریافت کنند.

مهارت کار با کامپیوتر و آشنایی با فناوری اطلاعات – امروزه کلیه سیستم های بانکی مکانیزه شده و بانکداری الکترونیکی بسیار رایج شده است. بنابراین کارمند بانک باید مهارت کافی در استفاده از کامپیوتر داشته و با آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات در حوزه بانکی آشنا باشد.

اگر شرایط لازم را برای استخدام در بانک پاسارگاد دارید از زمان و نحوه استخدام بانک پاسارگاد در سال 99 مطلع شوید.


و در آخر
کارمند بانک بودن مزایا و معایبی خواهد داشت که اکثر قریب به اتفاق پرسنل بانک پس از اینکه دوره بازنشستگی آن‌ها فرا می‌رسد به بیکاری برخورد می نمایند و کل مزایایی که در طول عمل از بانک اخذ می کنند به جهت بازنشستگی جدا گردیده و صرفا یک حقوق و دستمزد مبنا اخذ می کنند بدین ترتیب در دوران بازنشستگی به جهت اینکه از حسابداری تماما فاصله گرفته و صرفا حسابداری بانک ها را تسلط دارند می باید که به جاهایی مراجعه کنند که حسابداری مرتبط با بانک ها در آنجا ارائه میشود و نمی توانند در موسسات دیگر درگیر بکار گردند.

 

شرایط استخدام در بانک پاسارگاد
انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹

برچسب های مهم

بهترین اصول برنامه ریزی کنکور


بهترین اصول برنامه ریزی کنکور

تو بازار داغ کنکور و تکاپوهایی که برای قبول شدن اون میشه، این جمله که سعی کنید اصول برنامه ریزی کنکور درستی داشته باشید، خیلی شنیده میشه. خیلی از مشاورها به طرق مختلف تکنیک های برنامه ریزی کنکور رو به بچه ها آموزش میدن. اما میون این همه، کدوم اصول برنامه ریزی درسی از همه درست تره. بنظر می رسه 8 گام مهم رتبه های برتر برای برنامه ریزی درسی بهترین الگو برای بچه ها باشه.

 

 

 

 

 

رعایت اصول برنامه ریزی کنکور

کنکور همه مثل هر کار دیگه ایی اگه بدون برنامه انجام بشه، مسلما یا به هدف نمی رسه یا یک دست آور ناچیز داره. به همین خاطر هم هر داوطلبی تو دوره مطالعاتیش دست به برنامه ریزی می زنه. اما آیا همه بچه ها اصول برنامه ریزی کنکور رو رعایت می کنن؟ اصلا ما باید چگونه برای کنکور برنامه ریزی کنیم؟ چرا وقتی برنامه ایی تنظیم می کنیم نمی تونیم بهش عمل کنیم؟

یکی از عواملی که تو تکنیک های برنامه ریزی کنکور خیلی مهمه، توجه به عملی بودن اون هست. بعضی وقتا ما به دلیل اینکه میخوایم نهایت استفاده رو از زمان ببریم، بیشتر از اینکه واقع بینانه نگاه کنیم، یک برنامه ریزی رویایی ترتیب میدیم که نه تنها نمی تونیم اون را عملی کنیم، بلکه ناامید کننده و زمان بر هست.

پس یکی از مهم ترین اصول برنامه ریزی درسی اینه که شرایط تحصیلی، زندگی، شخصیتی و زمانی فرد در نظر گرفته بشه. البته ممکنه همه افراد توانایی و مهارت چینش چنین برنامه ایی نداشته باشن. به همین دلیل مشاورین ایران تحصیل برای کمک و راهنمایی داوطلبان عزیز، 8 گام مهم رتبه های برتر برای برنامه ریزی درسی رو جمع آوری کردن که در ادمه اون ها رو با هم مرور می کنیم.

 

 

 

 

شرایط و معدل لازم استخدام بانک سامان در سال 99

 

شرایط استخدام بانک سامان در سال 99 خدمت داوطلبان و متقاضیان ورود به این بانک اعلام شد. کلیه افراد متقاضی در صورت اطلاع از شرایط استخدامبانک سامان از جمله حداقل معدل برای استخدام در بانک سامان و همین طور مدرک تحصیلی لازم برای استخدام در بانک سامان می توانند اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام دهند.

 

با توجه به این که هر یک از داوطلبان باید به طور کامل از لیست دقیق شرایط استخدام بانک سامان از جمله حداقل معدل برای استخدام در بانک سامان و همین طور مدرک تحصیلی لازم برای استخدام در بانک سامان اطلاعات درستی را بدست آورند از این رو مشاورانی خبره و کارکشته می توانند در این زمینه راهنماگر شما باشند. مشاوران حاضر در تیم مشاوره استخدام بانک سامان می توانند در این رابطه شما را راهنمایی کنند.

 

 

 

 

 

اهمیت اطلاع از شرایط استخدام بانک سامان چه می تواند باشد؟

یکی از مهم ترین مواردی که قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام جهت استخدام بانک سامان باید از آن اطلاع حاصل کنید در رابطه با شرایط استخدام بانک سامان است.

شرایطی که به حدی مهم به نظر می رسد که در صورت نداشتن آن ها انجام هیچ اقدامی برای ثبت نام جهت استخدام در بانک سامان نمی توانید انجام دهید.

اگر شرایط استخدام بانک سامان را به طور کامل نداشته باشید اما باز هم برای ثبت نام جهت استخدام در بانک سامان اقدام بفرمایید در صورت متوجه شدن بانک از این موضوع مهم از ادامه روند ثبت نام شما خودداری می شود.

در نتیجه، قبل از هر کاری برای ثبت نام از لیست به روزترین شرایط استخدام بانک سامان از جمله حداقل معدل برای استخدام در بانک سامان و یا مدرک تحصیلی لازم برای استخدام در بانک سامان اطلاع حاصل کنید و سپس برای ثبت نام اقدام بفرمایید.

 

 

 

 

 

 

 

بهترینراهکاروروشقبولیاستخدامبانکسامانچیست؟

قبولی در گزینش بانک سامان برای هر فرد مایل به کار در این بانک در صورت اطلاع از فوت و فن قبولی در مراحل مختلف استخدامی از جمله مرحله مصاحبه امکان پذیر است.

اما این که این فوت و فن و به قول معروف فوت کوزه گری چیست موضوعی است که باید از طریق مشاوری آگاه در این رابطه اطلاع پیدا کنید.

 

 

انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۹

هرآنچه کنکوری ها باید درباره دانشگاه پردیس خودگردان و پیام نور بدانند


 

 

 

 

خدمت شما دوستان عرض می کنم پردیس خودگردان زیر مجموعه ای از دانشگاه دولتی است. برخی از دانشگاه ها اقدام به تاسیس شعبه هایی در خارج از دانشگاه خود کرده اند که نام آن را پردیس خودگردان گذاشتند. مدرسین این دانشگاه ها معمولا از همان اعضای علمی دانشگاه خواهند بود. لازم به ذکر است بگوییم دانشگاه پیام نور با سایر دانشگاه های دلتی متفاوت است و برمبنای آموزش نیمه حضوری استوار است. این دانشگاه برای کسانی مناسب است که دارای وقت کمی برای شرکت در کلاس های حضوری هستند.

 

 

 

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان

طبق تجربیات بدست آمده از رویه دوره های پیشین پذیرش بدون آزمون دانشگاه های پردیس خودگردان ، معمولا دفترچه انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان راهنمای ثبت نام این دانشگاه ها مطابق اطلاعیه زمانبندی سازمان سنجش مدتی پیش از آغاز نام نویسی و یا همزمان با ثبت نام این دانشگاه ها از طریق سایت sanjesh.org منتشر می شود .

 

 

 


نکات طلایی انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان

اولین نکته ای که باید در رابطه با انتخاب رشته این دانشگاه باید مد نظر داشته باشید این است که شرایط ثیت نام در پردیس خودگردان بین الملل بسیار متفاوت با سایر دانشگاه های دیگر می باشد. بنابراین قبل از انتخاب هررشته، ابتدا به صورت دقیق دفترچه راهنما را مطالعه نمایید. و حتما نگاه دقیقی به شهریه و همچنین امکانات این دانشگاه داشته باشید. آنچه در دفترچه این دانشگاه در رابطه با شهریه آن ذکر شده است، تنها شامل شهریه مربوط به انتخاب رشته می باشد.

برای انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان شما با لیست متنوعی روبه رو نخواهید بود و تنها می توانید از بین لیست موجود که شامل تنها چند دانشگاه می شود، دست به انتخاب بزنید. دانشگاه های پردیس خودگردان تنها در رشته های محدود اقدام به پذیرش داوطلبان می نماید. لذا تنها می توانند در رشته های محدود دست به انتخاب بزنند. با توجه به اینکه انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان به صورت با آزمون و بدون آزمون می باشد، لذا شرایط پذیرش در هر یک از این رشته ها باید مورد توجه قرار گیرد.

 

 

 

معرفی دانشگاه غیر پیام نور

ویژگی دانشگاه پیام نور: اغلب کلاسهای این نوع دانشگاه ۸ تا ۹ جلسه یا حتی بیشتر تشکیل میشود که بستگی به استاد دارد در خیلی موارد اصرار و اجباری به حضور دز کلاس نیست و شما میتوانید واحدها را خودخوان بردارید. شهریه دانشگاه پیام نور مشابه دانشگاه شبانه و حدودا نصف دانشگاه غیر انتفاعی هست.

 

 

 

چرا دانشجویان جدیدالورود باید همه چیز درباره دانشگاه پیام نور بدانند؟

افرادی که به تازگی در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده اند اطلاع دقیقی از شرایط تحصیل در این دانشگاه، نحوه مطالعه و موارد دیگر ندارند.

بعلاوه، حتی نمی دانند که معدل لازم برای قبولی در هر ترم تحصیل در دانشگاه پیام نور چند است و یا این که در هر ترم چند واحد میتوان برداشت.

اینجاست که باید بگوییم که این قبیل از افراد نیاز به اطلاع از همه چیز درباره دانشگاه پیام نور دارند و الزاماً باید در این رابطه اطلاعاتی مفید و کاربردی را بدست آورند.

 

 

 

 

جمع بندی

هر دو دانشگاه ذکر شده مزایا و معایب خود را دارند و نمی توان نظر قطعی برای دانشجویان ارایه نمود. دانش آموزان باید با توجه به سطح علمی و با در نظر داشتن سطح مالی خود اقدام به انتخاب دانشگاه مورد نظرکنند. این نکته را در نظر داشته باشید حتی در منطقه محروم با کمترین امکانات آموزشی این پشتکار و تلاش شماست که می تواند شما را به موفقیت برساند.

انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹

آشنایی با مصاحبه آزمون مشاوران حقوقی


 

 

 

 

 

زمانی که شما می خواهید به مصاحبه شفاهی آزمون وکالت بروید بهترین حالت این است که در برخی از موسسات به صورت حضوری مشاوره حقوقی رایگان به مراجعین بدهید تا با برخی از مسایل و مشکلات آشنا شوید و همین طور اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. باید به نکاتی در مورد مهارت ها و تجربیات خود در مصاحبه خود گفتید فکر کنید. سعی کنید بفهمید کدام یک بر آن ها تاثیر گذاشته و کدام یک توجه کمتری به خود جلب کرده است. در این صورت می توانید ار عوامل تاثیر گذار استفاده کنید و برای سوالات چالش برانگیز آماده شوید. در ادامه مقاله باماهمراه باشید.

 

 

 

مصاحبه آزمون وکالت قوه قضائیه چه زمانی می باشد؟

قبل از این که به زمان برگزاری مصاحبه آزمون مشاوران حقوقی بپردازیم، لازم است به این نکته اشاره گردد که شرایط آزمون وکالت قوه قضائیه وشرایط آزمون وکالت دادگستری با هم متفاوت می باشند و تمامل مراحل اجرایی آن از جمله ثبت نام، نحوه و زمان برگزاری آزمون و مصاحبه، کاملا به صورت جداگانه و مستقل انجام خواهد شد.

پس تمدید مهلت ثبت نام و اتمام مراحل ثبت نامی علاقه مندان، دومین آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه، در روز جمعه 4 مهر ماه 99 به صورت یکپارچه و هماهنگ برگزار گشت. معمولا با گذشت یک ماه از زمان برگزاری آزمون، نتایج اولیه یا نتایج آزمون کتبی وکالت قوه قضائیه در سامانه سنجش و آموزش به نشانی sanjesh.org قرار می گیرد و پس از آن، داوطلبانی که موفق به پذیرش در این مرحله شده اند، در زمانی که از طریق سازمان سنجش کشور مشخص می گردد، به آدرس محل مصاحبه مراجعه می نمایند و در مراحل مصاحبه علمی و حقوقی، شخصیتی و… به صورت حضوری شرکت خواهند کرد.

 

 

سئوالات مصاحبه شفاهی آزمون وکالت

کیفری

_اعاده دادرسی عام و خاص

_مجازات تکمیلی و تبعی

_قاعده جمع مجازاتها و تعدد

_پولشویی

_صدور چک از حساب مسدود ایا کلاهبرداریه؟

_جزا اختصاصی هم پرسید چندتا

حقوقی

_ایا زن میتونه تقاضای طلاق کنه بخاطر نگرفتن نفقه و از دادگاه بخواد رسیدگی کنه، یا قبلش باید بره حکم بگیره که مثلا مرد ۶ ماهه که نفقه نپرداخته؟

_ملکی هم پرسید

_داوری

_کارشناسی و اماره و دلایل

_و ی مسله دیگه هم بود راجب سند

 

 

مشاوره قبولی در آزمون وکالت که مفید است در نظر بگبرید

سعی کنید زمانی مشخص را برای انتخاب منابع در نظر بگیرید و در طول آن زمان با بررسی منابع از سردرگمی خود را خارج نمایید، در مشاوره قبولی در آزمون مشاوران حقوقی به شما می گوییم که پس از انتخاب منبع مطالعاتی به آن پایبند باشید و به هیچ وجه پس از انتخاب منابع و شروع به مطالعه آنها به صورت مداوم تغییر منبع ندهید و به صحبتهای حاشیه ای در خصوص نشر منابع جدید و جامعیت بیشتر آنها بدون تحقیق و بررسی توجه ننمایید. همچنین از گسترش بدون دلیل منابع با این اندیشه که موجب چندوجهی شدن ذهن تان و کسب رتبه مطلوبتر برای شما میشود اجتناب نمایید.

 

 


سهمیه آزمون های وکالت شامل چه مواردی می شود؟

تا قبل از سال 95 تنها 25 درصد ظرفیت آزمون وکالت به داوطلبان سهمیه اختصاص داشت . اما از سال 95 کانون های وکلا موظف شدند که 30 درصد ظرفیت را به داوطلبان سهمیه اختصاص دهند که پنج درصد نسبت به قبل افزایش یافت . به طور کلی آن دسته از داوطلبانی که در دسته بندی ذیل قرار گیرند ، به عنوان داوطلبان ظرفیت پذیرش سهمیه به شمار می روند :

1- همسر و فرزندان شهدا

2- جانبازان با حداقل ده درصد جانبازی و بالاتر

3- رزمندگان با حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه و بالاتر

4- همسران و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر

5- آزادگان با حداقل سه ماه سابقه اسارت و بالاتر

6- همسر و فرزندان آزادگان با حداقل سه ماه سابقه اسارت و بالاتر

7- فرزندان رزمندگانی که حداقل دوازده ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه دارند ..

 

 

چگونه می توانیم از سهمیه در آزمون مشاوران حقوقی استفاده کنیم؟

برای استفاده از سهمیه درآزمون مشاوران حقوقی در نظر گرفته شده جهت اخذ پروانه وکالت ، کلیه داوطلبان در صورتی می توانند از سهمیه مذکور استفاده نمایند که این سهمیه به تایید مراجع ذیربط رسیده باشد. مراجع تعیین کننده نوع سهمیه در نظر گرفته شده برای داوطلبان شامل موارد زیر می باشد:

معاونت نیروی انسانی هریک از رده های نیروهای نیروهای مسلح در مورد رزمندگان خود

معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی

انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹

آشنایی با مصاحبه آزمون مشاوران حقوقی


 

 

 

 

 

زمانی که شما می خواهید به مصاحبه شفاهی آزمون وکالت بروید بهترین حالت این است که در برخی از موسسات به صورت حضوری مشاوره حقوقی رایگان به مراجعین بدهید تا با برخی از مسایل و مشکلات آشنا شوید و همین طور اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. باید به نکاتی در مورد مهارت ها و تجربیات خود در مصاحبه خود گفتید فکر کنید. سعی کنید بفهمید کدام یک بر آن ها تاثیر گذاشته و کدام یک توجه کمتری به خود جلب کرده است. در این صورت می توانید ار عوامل تاثیر گذار استفاده کنید و برای سوالات چالش برانگیز آماده شوید. در ادامه مقاله باماهمراه باشید.

 

 

 

مصاحبه آزمون وکالت قوه قضائیه چه زمانی می باشد؟

قبل از این که به زمان برگزاری مصاحبه آزمون مشاوران حقوقی بپردازیم، لازم است به این نکته اشاره گردد که شرایط آزمون وکالت قوه قضائیه وشرایط آزمون وکالت دادگستری با هم متفاوت می باشند و تمامل مراحل اجرایی آن از جمله ثبت نام، نحوه و زمان برگزاری آزمون و مصاحبه، کاملا به صورت جداگانه و مستقل انجام خواهد شد.

پس تمدید مهلت ثبت نام و اتمام مراحل ثبت نامی علاقه مندان، دومین آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه، در روز جمعه 4 مهر ماه 99 به صورت یکپارچه و هماهنگ برگزار گشت. معمولا با گذشت یک ماه از زمان برگزاری آزمون، نتایج اولیه یا نتایج آزمون کتبی وکالت قوه قضائیه در سامانه سنجش و آموزش به نشانی sanjesh.org قرار می گیرد و پس از آن، داوطلبانی که موفق به پذیرش در این مرحله شده اند، در زمانی که از طریق سازمان سنجش کشور مشخص می گردد، به آدرس محل مصاحبه مراجعه می نمایند و در مراحل مصاحبه علمی و حقوقی، شخصیتی و… به صورت حضوری شرکت خواهند کرد.

 

 

سئوالات مصاحبه شفاهی آزمون وکالت

کیفری

_اعاده دادرسی عام و خاص

_مجازات تکمیلی و تبعی

_قاعده جمع مجازاتها و تعدد

_پولشویی

_صدور چک از حساب مسدود ایا کلاهبرداریه؟

_جزا اختصاصی هم پرسید چندتا

حقوقی

_ایا زن میتونه تقاضای طلاق کنه بخاطر نگرفتن نفقه و از دادگاه بخواد رسیدگی کنه، یا قبلش باید بره حکم بگیره که مثلا مرد ۶ ماهه که نفقه نپرداخته؟

_ملکی هم پرسید

_داوری

_کارشناسی و اماره و دلایل

_و ی مسله دیگه هم بود راجب سند

 

 

مشاوره قبولی در آزمون وکالت که مفید است در نظر بگبرید

سعی کنید زمانی مشخص را برای انتخاب منابع در نظر بگیرید و در طول آن زمان با بررسی منابع از سردرگمی خود را خارج نمایید، در مشاوره قبولی در آزمون مشاوران حقوقی به شما می گوییم که پس از انتخاب منبع مطالعاتی به آن پایبند باشید و به هیچ وجه پس از انتخاب منابع و شروع به مطالعه آنها به صورت مداوم تغییر منبع ندهید و به صحبتهای حاشیه ای در خصوص نشر منابع جدید و جامعیت بیشتر آنها بدون تحقیق و بررسی توجه ننمایید. همچنین از گسترش بدون دلیل منابع با این اندیشه که موجب چندوجهی شدن ذهن تان و کسب رتبه مطلوبتر برای شما میشود اجتناب نمایید.

 

 


سهمیه آزمون های وکالت شامل چه مواردی می شود؟

تا قبل از سال 95 تنها 25 درصد ظرفیت آزمون وکالت به داوطلبان سهمیه اختصاص داشت . اما از سال 95 کانون های وکلا موظف شدند که 30 درصد ظرفیت را به داوطلبان سهمیه اختصاص دهند که پنج درصد نسبت به قبل افزایش یافت . به طور کلی آن دسته از داوطلبانی که در دسته بندی ذیل قرار گیرند ، به عنوان داوطلبان ظرفیت پذیرش سهمیه به شمار می روند :

1- همسر و فرزندان شهدا

2- جانبازان با حداقل ده درصد جانبازی و بالاتر

3- رزمندگان با حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه و بالاتر

4- همسران و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر

5- آزادگان با حداقل سه ماه سابقه اسارت و بالاتر

6- همسر و فرزندان آزادگان با حداقل سه ماه سابقه اسارت و بالاتر

7- فرزندان رزمندگانی که حداقل دوازده ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه دارند ..

 

 

چگونه می توانیم از سهمیه در آزمون مشاوران حقوقی استفاده کنیم؟

برای استفاده از سهمیه درآزمون مشاوران حقوقی در نظر گرفته شده جهت اخذ پروانه وکالت ، کلیه داوطلبان در صورتی می توانند از سهمیه مذکور استفاده نمایند که این سهمیه به تایید مراجع ذیربط رسیده باشد. مراجع تعیین کننده نوع سهمیه در نظر گرفته شده برای داوطلبان شامل موارد زیر می باشد:

معاونت نیروی انسانی هریک از رده های نیروهای نیروهای مسلح در مورد رزمندگان خود

معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی

انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹

تهران - خیابان ولی عصر - بالاتر از پارک ساعی - کوچه بیست و هفتم - پلاک 16 واحد 2

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما