محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 407
  • بازدید دیروز : 10
  • بازدید کل : 73881

آغاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور سال 1399


 

 

 

 

 

 

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور آغاز شد. کلیه داوطلبان و متقاضیان می توانند در زمان مقرر می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام فراگیر پیام نور بدون کنکور اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند. البته دقت داشته باشید که افراد متقاضی پذیرش ارشد فراگیر پیام نور لزوما باید قبل از ثبت نام در سایت ثبت نام فراگیر پیام نور بدون آزمون از شرایط لازم برای ثبت نام اطمینان حاصل کنند. تاریخ ثبت نام فراگیر پیام نور معمولا از طرف سامانه ثبت نام فراگیر پیام نور بدون کنکور خدمت داوطلبان اعلام می شود.

 

 

 

 

زمان و شیوه نام نویسی فوق لیسانس فراگیر پیام نور

سال های قبل سازمان سنجش تحت عنوان اجراکننده برگزاری آزمون فوق لیسانس فراگیر پیام نور از علاقه مندان به ادامه علم آموزی در رشته محل های این دانشکده نام نویسی بعمل می‌آورد. ثبت نام ارشد پیامنوربدون کنکور یک بار در سال صورت گرفته و قابلیت تکمیل فرم اینترنتی و اولویت بندی رشته محل های گزینه علاقه داوطلب را در زمان مشخصی آماده می نماید. سال پیشین داوطلبان از 29 مهر تا 8 آبان ماه به زمان10 روز زمان داشتند داده ها شخصی و تحصیلی خویش را در فرم نام نویسی وارد کنند. پیش بینی ما برای دوران نام نویسی فوق لیسانس فراگیر پیام نور نیز حدودا آخرها مهر ماه بود ، ولی با دقت به اطلاعیه های جدید نام نویسی ارشد فراگیر پیام نور کنسل شده‌است. تغییرات این زمان طی اخبار و اطلاعیه های متفاوت اعلام میگردد.

 

 

شرایط مورد نیاز برای نام نویسی بدون کنکور پیام نور چه میباشد؟


وضعیت نام نویسی بدون کنکور پیام نور برای متقاضیانی که یکی شرایط ذیل را دارا باشند انجام خواهد عهده دار شد. ( کاردانی ) د مدرک پیش دانشگاهی

مدرک فوق دیپلم

دیپلم 4ساله نظام قدیم

 

 

وبسایت نام نویسی فوق لیسانس فراگیر پیام نور

دوره های فراگیر پیام نور ، به مراد انتشاردفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور و یا این که نام نویسی داوطلبان ، دارنده سایت مستقلی نیست. به عبارت دیگر دوست داران به تحصیل در زمان های فراگیر بایستی در موعد مقرر به وبسایت سازمان سنجش به آدرسsanjesh.org مراجعه نموده و نسبت به ثبت انتخاب خویش مبادرت کنند.

 

 

 

سامانه سهبا پیام نور چیست؟

کلیه دانشجو یان برای اطلاع از زمان تشکیل کلاس ها میتوانند از سامانه سهبا کالج پیام نور استفاده کنند. بعضی از دانشجو ها برای ورود به وب سایت سهبا به آدرسsahba.pnu.ac.ir مبتلا مشکل هستند و به همین عامل برای اطلاع و اخذ راهنمایی به طور تصویری مستلزم کسب داده ها جهت ورود به سیستم نرم افزار کلاسی دانش کده پیام نور هستند که ما این قابلیت را برای همگی دانشجوها مهیا نموده ایم

 

 


راهنمای استفاده از وب سایت سهبا

راهنمای به کار گیری از وبسایت سهبا به صورت زیر است قدم نخستین سرچ نشانی سایت سهبا دانش گاه پیام نور به آدرسsahba.pnu.ac.ir در مرورگر خویش هست. • آن‌گاه با استفاده از اسم کاربری و کلمه و واژه عبور می‌توانید وارد وب سایت سهبا دانشکده پیام نور گردید.

  انتشار : ۶ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 31

تهران - خیابان ولی عصر - بالاتر از پارک ساعی - کوچه بیست و هفتم - پلاک 16 واحد 2

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما