محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 10
  • بازدید کل : 73476

ثبت نام و مشاهده نتایج دانشگاه آزاد از سامانه جدید azmoon.net


 

ایران تحصیل > پربازدید > ثبت نام و مشاهده نتایج دانشگاه آزاد از سامانه جدید azmoon.net

 

آدرس سامانه اعلام نتایج بدون کنکور آزاد azmoon.net

مطابق با آخرین تغییرات ایجاد شده در وب سایت azmoon.net تمامی آن دسته از داوطلبانی که در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد ثبت نام و انتخاب رشته نموده اند می توانند جهت مشاهده نتایج به شرحی که در ادامه ذکر خواهد شد کارنامه خود را دریافت نمایند.

 

 

اعلام نتایج مقطع کاردانی پیوسته مهر و بهمن دانشگاه آزاد

پس از ورود به سامانه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در زمان مقرر لینک اعلام نتایج کاردانی ناپیوسته بدون کنکور که صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می باشد قرار می گیرد. بنابراین بر روی اعلام نتایج مقطع کارشناسی پیوسته نیم سال اول و یا نیمسال دوم کلیک می نمایید.

همانند تصویر زیر جهت مشاهده نتایج بدون کنکور پیوسته برای مشاهده نتایج لازم است اطلاعات هویتی خود همانند شماره شناسنامه ، سال تولد و همچنین شماره ملی را وارد نمایید. همچنین رمز را همانند تصویر قرار داده شده وارد نمایید.

مراحل ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد از سایت ثبت نام کنکور سراسری

  • در مرحله اول باید دفترچه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد را به صورت کامل مطالعه نمایید و از تمام اطلاعات مندرج در آن آگاه شوید.
  • در مرحله دوم ، وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور شده و با کلیک بر روی گزینه خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه به صورت الکترونیکی (از طریق کارت های عضو شبکه شتاب که دارای رمز پویا هستند) ، کارت اعتباری مورد نظر را خریداری نمایید تا شماره سریال 12 رقمی آن برای شما نمایان شود. (هزینه خرید کارت اعتباری در سال گذشته 22 هزار تومان بوده است و پیش بینی می شود در سال جاری مشمول افزایش قیمت گردد.)
  • در مرحله سوم وارد منوی اصلی سایت سازمان سنجش شده و بر روی لینک فعال شده ثبت نام کنکور سراسری کلیک کنید.
  • در این مرحله ، صفحه ای برای شما باز می شود که باید سریال دریافتی از خرید کارت اعتباری را وارد کرده و مراحل ثبت نام را به ترتیب طی کنید.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 – 1400

دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزادبه صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.net منتشر شده و شامل لیست کد رشته های ارائه شده در هر یک از واحدهای دانشگاه آزاد می باشد. جهت سهولت دسترسی شما عزیزان به دفترچه های پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد، لینک دانلود آن ها را در جداول زیر قرار داده ایم. توجه داشته باشید که به محض انتشار اطلاعیه و هم چنین دفترچه های مربوط به پذیرش مهر ماه و بهمن ماه سال تحصیلی 99 – 1400، لینک های مرتبط با آن ها فعال و به روز رسانی خواهند شد.

 

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد با دفترچه انتخاب رشته آن، تفاوت دارد؟

خیر، برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد، تنها یک دفترچه برای هر یک از دوره های پیوسته و ناپیوسته مقاطع کاردانی و کارشناسی، منتشر می شود که همزمان مربوط به ثبت نام و انتخاب رشته است.

2- چه زمانی دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد منتشر می گردد؟

دفترچه مربوط به نیمسال تحصیلی اول برخلاف سال گذشته، هنوز منتشر نشده است و زمان انتشار آن مشخص نیست. اما دفترچه مربوط به نیمسال تحصیلی دوم، معمولا در اواخر آبان ماه منتشر می شود.

 

Source: azmoon.net

  انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 11

تهران - خیابان ولی عصر - بالاتر از پارک ساعی - کوچه بیست و هفتم - پلاک 16 واحد 2

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما