محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 13
  • بازدید کل : 73474

hoosh.medu.ir ورود به سامانه اعلام نتایج ثبت نام هفتم و دهم 99-1400


 

ایران تحصیل > اعلام نتایج آزمون ها > hoosh.medu.ir ورود به سامانه اعلام نتایج ثبت نام هفتم و دهم 99-1400

 

زمان اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم hoosh.medu.ir

جهت مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم 99 – 1400 دانش آموزان عزیز و اولیای محترم می توانند به سامانه 99 hoosh.medu.ir مراجعه نموده و پس از وارد نمودن کد ملی و رمز عبور خود نتیجه مورد نظر را دریافت نمایند و یا نسبت به دریافت رمز عبور همگام تیزهوشان اقدام نمایید.

آن دسته از دانش آموزانی که نسبت به کارنامه موجود در سامانه hoosh.medu.ir اعتراض دارند می توانند اعتراض خود را با استفاده از سامانه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ارائه نمایند. نتایج اعتراض ثبت شده شما در تاریخ 15 خرداد ماه در سامانه مذکور قابل مشاهده می باشد.

توجه : آن دسته از دانش آموزانی که به هر دلیلی به رمز عبور همگام دسترسی ندارند و یا اینکه مایل به تغییر رمز عبور همگام تیزهوشان می باشند می توانند با شماره های پشتبانی و مشاوران آزمون تیزهوشان که در جداول مندرج می باشد تماس حاصل نمایند.

 


شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان

دانش آموزان مایل به شرکت در مدارس تیزهوشان باید تابعیت ایرانی داشته باشند. آن دسته از دانش آموزان اتباع غیر ایرانی متقاضی ثبت نام مدارس تیزهوشان مطابق بخشنامه باید در زمان دیگری به سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان مراجعه نمایند.

از نظر شرایط معدلی دانش آموزان متقاضی ورود به تیزهوشان پایه هفتم باید در تمامی دروس نمره خیلی خوب را در نوبت دوم پایه پنجم و همچنین نمره خیلی خوب در تمامی دروس نوبت اول پایه ششم را کسب نموده باشند.

تبصره های در نظر گرفته شده در دفترچه آزمون تیزهوشان 99-1400 برای شرایط معدلی شامل : دانش آموزانی است که در مجموع دو سال تحصیلی پایه های پنجم و ششم ابتدایی نهایتا در یکی از دروس خود نمره خوب را دریافت نموده باشند.

والدین و دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند در صورت هرگونه مغایرت مدارک و همچنین اشتباه در وارد نمودن اطلاعات مورد نظر در ثبت نام ، حتی در صورت پذیرش ، ثبت نام دانش آموزان مورد نظر لغو خواهد شد.

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه ششم به هفتم

  • وارد سامانه سنجش هوش تیزهوشان به آدرس hoosh.medu.ir شوید.
  • کد ملی و رمز ورود همگام را وارد نمایید. (توجه داشته باشید ، در صورتی که رمز ورود همگام خود را فراموش کرده اید ، می توانید با مراجعه به مدرسه محل تحصیل خود ، نسبت به دریافت مجدد آن اقدام کنید.)
  • در مرحله بعد ، نقش خود (دانش آموز) و عنوان سازمان (نام مدرسه خود) را وارد نمایید.
  • با انجام مرحله فوق وارد صفحه شخصی خود خواهید شد. در این قسمت می توانید کارنامه اعلام نتایج آزمون را مشاهده کنید.
  • در صورتی که حدنصاب نمره پذیرش را کسب کرده باشید ، در کادر ” وضعیت قبولی ” عبارت ” پذیرفته شده ” را مشاهده خواهید نمود. محل پذیرش نیز در همان سطر قابل مشاهده خواهد بود.

اعتراض به نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

در صورتی که دانش آموزان شرکت کننده در آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه ششم به هفتم ، پس از اعلام نتایج و هم چنین پس از بررسی پاسخ ها ، نسبت به نتایج و کارنامه خود اعتراض داشتند ، می توانند با تکمیل فرم درخواست تجدید نظر که معمولا یک یا دو روز پس از اعلام نتایج روی سایت قرار می گیرد ، نسبت به بررسی دوباره نتیجه آزمون خود درخواست دهند.

با توجه به این که مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت اعتراض کوتاه می باشد ، بنابراین توصیه می شود در صورتی که به نتیجه آزمون خود اعتراض دارید ، در همان روزهای آغازین درخواست خود را در سایت ثبت کنید. شما عزیزان در صورت وجود هر یک از موارد زیر می توانید درخواست بررسی مجدد پاسخنامه آزمون خود را داشته باشید.

  • درست محاسبه نشدن تراز و نمره
  • مطابقت نداشتن تعداد پاسخ های درست و نادرست در کارنامه و پاسخ برگ
  • اعمال نشدن قانون مربوط به پذیرش دانش آموزان همزاد (دو قلو یا چند قلو)
  • عدم تطابق اولویت های ثبت شده در کارنامه
  • و … .

 

Source: hoosh.medu.ir

  انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 32

تهران - خیابان ولی عصر - بالاتر از پارک ساعی - کوچه بیست و هفتم - پلاک 16 واحد 2

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما