محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 12
  • بازدید کل : 73035

azmoon.iau.ac.ir – سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد


 

ایران تحصیل > ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد > azmoon.iau.ac.ir – سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

azmoon.iau.ac.ir – ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی 99

 

اطلاعیه های سامانه ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد azmoon.iau.ac.ir

سامانه ثبت نام اینترنتی azmoon.iau.ac.ir از ابتدای تیرماه فعالیت خود را در راستای تسهیل امور ثبت نام دانشجویان آغاز نموده و به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمت به دانشجویان محترم می باشد.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در واحد های سراسر کشور در سه مرحله ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه azmoon.iau.ac.ir – ثبت نام ده مرحله ای و اسکن و ارسال مدارک و تکمیل ثبت نام حضوری و دریافت کارت دانشجویی می باشد که پذیرش دانشجویان پس از تکمیل هر سه مرحله نهایی خواهد شد.

پذیرش دانشجویان به صورت بدون آزمون در سامانه azmoon.iau.ac.ir در هر سال دو نوبت می باشد : ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد و ثبت نام ترم بهمن لذا سامانه در هر سال دو نوبت برای پذیرش متقاضیان فعال خواهد شد.

متقاضیان محترم قبل از ورود به سامانه حتما از خاموش بودن فیلتر شکن سیستم یا تلفن همراه خود مطمئن شوید به دلیل دلایل امنیتی ورود به سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد با آی پی خارج از کشور میسر نخواهد بود.

با توجه به سواستفاده هایی که برخی افراد سود جو از سامانه ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد اسلامی نموده اند هنگام ورود به سامانه دقت داشته باشید در قسمت آدرس سایت فقط آدرس سامانه azmoon.iau.ac.ir درج شده باشد لذا عملیات ثبت نام – خرید کارت و… را فقط از سامانه مربوطه پیگیری نمایید.

  انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 16

تهران - خیابان ولی عصر - بالاتر از پارک ساعی - کوچه بیست و هفتم - پلاک 16 واحد 2

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما