محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 12
  • بازدید کل : 73036

azmoon.org – سامانه ثبت نام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی


 

 

azmoon.org سامانه ثبت نام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ترم مهر 99

 

سامانه azmoon.org دانشگاه آزاد برای ثبت نام اینترنتی متقاضیان پذیرش بدون کنکور یا همان پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد فعال می باشد و تمامی متقاضیان محترم ورود بدون کنکور به دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از کاردانی و کارشناسی و همین طور کارشناسی ارشد بدون کنکور 99 با ورود به سامانه تکمیل فرم های مربوط به ثبت نام مقطع مورد نظر امور ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

معرفی سایت azmoon.org دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام بدون کنکور در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد : سایت azmoon.org دانشگاه آزاد تنها سایت رسمی دانشگاه آزاد است که داوطلبان با ورود به این سایت می توانند انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و نتایج ثبت نام و انتخاب رشته خود را مشاهده نمایند.در این مقاله سعی داریم سایت دانشگاه آزاد و خدمات دانشگاه آزاد را خدمت داوطلبان عزیز ارائه دهیم لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد : دانشگاه آزاد جهت رفاه بیشتر متقاضیان ورود به دانشگاه مراحل ثبت نام، انتخاب رشته، تکمیل ظرفیت و اعلام نتایج را به صورت الکترونیکی از طریق این سایت ثبت نام دانشگاه آزاد انجام خواهد داد و نیاز به مراجعه حضوری به واحد های دانشگاهی را نخواهد داشت.

هر داوطلب بدون کنکور دانشگاه آزاد چند اولویت می تواند انتخاب کند؟

نحوه ثبت نام بدون کنکور در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد : متقاضیان بدون کنکور دانشگاه آزاد از هر زیر گروه حداقل 1 و حداکثر 20 اولویت را می توانند انتخاب کنند.

توجه: قبل از ثبت نام حتما دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد را مطالعه نمایید زیرا برای هر کارت فقط از یک زیر گروه مجاز به انتخاب رشته هستید و در صورت تمایل به انتخاب چند رشته از زیر گروه های مختلف(تجربی، ریاضی، نسانی، زبان و هنر) باید خرید مجدد کارت اعتباری در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد انجام بدهند.

مدارک مورد نیاز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در سایت چه مدارکی است؟

نحوه ثبت نام بدون کنکور در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد : با توجه به اینکه نحوه پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم است برای مقطع کارشناسی مدارک زیر مورد نیاز است:

  1. عکس پرسنلی(عکس 3در4)
  2. عکس کارت ملی
  3. عکس صفحه اول شناسنامه
  4. عکس مدرک دیپلم

 

Source: azmoon.org

  انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 15

تهران - خیابان ولی عصر - بالاتر از پارک ساعی - کوچه بیست و هفتم - پلاک 16 واحد 2

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما