محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 13
  • بازدید کل : 73051

ثبت نام نمونه دولتی هفتم


ثبت نام نمونه دولتی هفتم

 

ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم از طریق سامانه انجام خواهد گرفت و شما عزیزان باید در زمان مشخص شده وارد سامانه شده و اقدام به ثبت نام نمایید. طبق آخرین اطلاعیه آزمون ورودی ششم به هفتم حذف گردیده و پذیرش بر اساس شرایطی خواهد بود که میتوانید با ورود به سامانه تیزهوشان و دانلود دفترچه تیزهوشان هفتم این شرایط را مطالعه نموده و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به ثبت نام نمایند.

زمان و سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

 

ممکن است بسیاری از دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی باشند اما با نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتیآشنا نباشند. به همین منظور و جهت افزایش اطلاعات دانش آموزان در خصوص زمان ، نحوه و سایت ثبت نام این مدارس ، در ادامه این مطلب به این موضوعات خواهیم پرداخت. همانطور که گفته شد آزمون نمونه دولتی پایه ششم به هفتم حذف شده و نحوه گزینش دانش آموزان این مقطع براساس سوابق تحصیلی خواهد بود و ثبت نام فقط به صورت حضوری از طریق مدارس انجام خواهد شد و هیچ ثبت نام الکترونیکی برگزار نمی شود. اما در خصوص ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم باید بگوییم که داوطلبان جهت انجام فرآیند ثبت نام می بایست از مدرسه رمز ورود همگام خود را دریافت نموده سپس به سامانه Azmoon.medu.ir مراجعه کنند و در فیلدهای مربوطهکد ملی و رمز ورود همگام خود را وارد نموده سپس با پرداخته هزینه ثبت نام به مبلغ 18 هزار تومان و تکمیل فرم مربوطه مراحل ثبت نام خود را به پایان برسانند.

لازم است گفته شود که آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان ادغام شده و به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار خواهد شد ، ثبت نام آن ها نیز در یک بازه زمانی به صورت مشترک انجام خواهد شد. دانش آموزان در صورت داشتن شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتیپایه نهم به دهم می توانند از 19 فروردین ماه لغایت 2 اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

برای ثبت نام نمونه دولتی هفتم 99 – 1400 و استفاده از سامانه ثبت نام نمونه دولتی ششم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

مراحل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

 

  1. داوطلبان ابتدا می بایست برای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی به سامانه azmoon.medu.ir مراجعه نموده و کد ملی و رمز ورود همگام خود را وارد کنند. چنانچه داوطلب به هر دلیلی رمز همگام خود را گم کرده باشد و یا هنگام ثبت با مشکل مواجه شود باید مجددا به مدرسه مراجعه نماید.
  2. پس از ورود به سایت مذکور ، در فیلدنقش ، دانش آموزو درعنوان سازمانی ، نام مدرسه محل تحصیلخود را انتخاب نمایید و سپس بر روی گزینه” تایید “کلیک کنید.
  3. با ورود به منوی اصلی ، دانش آموز می بایست تعهد نامه را با دقت مطالعه و در صورت تایید بر روی گزینه” ذخیره و بعدی “کلیک نماید.
  4. در این مرحله بایدمشخصات عمومی خود را درج کنید.
  5. چنانچه داوطلب خواهر و برادر همزاد ، داشته باشد باید در گزینه 11 ، کد ملی دوقلو یا چند قلو خود را وارد کند.
  6. مشخصاتی مانند (نام و نام خانوادگی ، کد ملی ، جنسیت ، نام و کد دبیرستان ، منطقه و استان محل تحصیل) به صورت خودکار نمایش داده خواهد شد و توجه داشته باشید کهامکان اصلاح مشخصات برای دانش آموز وجود ندارد.
  7. اگر دانش آموز سهمیه شاهد را دارا باشد ، باید در فیلد سهمیه شاهد نوع سهمیه خود را مشخص نماید.
  8. در این مرحله فرد باید هزینه ثبت نام را پرداخت کند.
  9. برای پرداخت هزینه ثبت نام ، می بایست از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب(دارای رمز دوم و CVV2)استفاده نمایید.
  10. در پایان ثبت نامحتما رسید و شماره پیگیری خود را دریافت کنید.

همانطور که می دانید آزمون نمونه دولتی پایه ششم به هفتم حذف شده و پذیرش آن براساس سوابق تحصیلی خواهد بود اما ثبت نام پایه نهم به دهم از اواسط فروردین ماه آغاز و تا اوایل اردیبهشت ماه نیز ادامه خواهد داشت ، داوطلبان می توانند در این بازه زمانی نسبت به ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی اقدام نمایند. لازم است گفته شود که ثبت نام از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام خواهد شد. با توجه به این که ثبت نام آزمون نمونه دولتینهم به دهم و ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت هماهنگ انجام می شود ، آزمون آن ها نیز ادغام شده به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

خلاصه مقاله : با مطالعه این مقاله میتوانید از تمامی شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی مطلع شوید. در این مقاله که شامل زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ، سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی و نمراحل ثبت نام در این مدارس است میتوانید پاسخگوی سوالات ذهن خود باشید. توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام حضوری انجام نخواهد گرفت .

 

منبع : سایت ثبت نام نمونه دولتی هفتم

 

 

  انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 41

تهران - خیابان ولی عصر - بالاتر از پارک ساعی - کوچه بیست و هفتم - پلاک 16 واحد 2

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما