محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 404
  • بازدید دیروز : 10
  • بازدید کل : 73878

ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم 99


ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم99

ثبت نام دبیرستان البرز همانند مدارس دیگر مانند نمونه دولتی ، تیزهوشان و... به صورت اینترنتی انجام میگیرد که شما میتوانید در زمان مشخص وارد سامانه شده و اقدام به ثبت نام نمایید. ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم دارای شرایط و ضوابط است که شما عزیزان میتوانید با دانلود دفترچه و مطالعه ان از این شرایط مطلع شده و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به ثبت نام کنید.


نحوه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 99 – 1400

نحوه ثبت نام آزمون ورودی ماندگار البرز 99 - 1400 به صورت اینترنتی است که داوطلبان ابتدا باید به سایت آموزش و پرورش استان تهران به نشانی azmoon.tehranedu.irمراجعه نموده و با دریافت دفترچه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 99 - 1400 از شرایط و ضوابط مندرج در آن آگاه شوند . سپس متقاضیان با پرداخت هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز پایه دهم 99-1400می توانند رمز ورود به سامانه اینترنتی خود را دریافت نموده و اقدام به ثبت نام نمایند .

 

جهتثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم 99 ، راهنمای سامانه ثبت نام دبیرستان البرز و ثبت نام مدارس البرز پایه هفتم از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

شرایط ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان البرز1400-99

 

شرایط ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگارالبرز 1400-99 شامل دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران و اشتغال به تحصیل در پایه نهم برای ورود به پایه دهم و اشتغال به تحصیل در پایه ششم برای ورود به پایه هفتم می باشد. معدل داوطلبان ورود به دبیرستان البرزدر امتحانات نوبت اول پایه نهم باید حداقل 18 باشد و در مورد دانش آموزان پایه ششم کسب امتیاز خیلی خوب در تمام دروس و حداقل کسب امتیاز خوب فقط در یک درس و خیلی خوب در سایر دروس ضروری می باشد.

الف– پذیرش در پایه دهم رشته ریاضی فیزیک،علوم تجربی و علوم انسانی:
کلیه داوطلبان پسر پایه نهم دوره متوسطه اول با معدل بالاتر از 19 می توانند از طریق وب سایت از 23 بهمن ماه امسال تا اردیبهشت ماه 131400 پیش ثبت نام آزمون بعمل آورند.
با انجام مراحل ثبت نام اینترنتی جلسه توجیهی آشنایی با امکانات و اهداف دبیرستان مخصوص خانواده های محترم دانش آموزان گرامی برگزار خواهد شد.

 

راهنمای سامانه ثبت نام پایه دهم دبیرستان البرز

دانش آموزان ورود به دبیرستان های البرز توجه داشته باشند آن دسته از داوطلبانی که به هنگام انجام مراحل ثبت نام در سامانه انتخاب رشته دبیرستان در مراکز کافی نت ها و… اطلاعات آنها مورد سوء استفاده قرار گرفته شده است، مسئولیت آن بر عهده خود دانش آموزان می باشد و در این مورد هیچ گونه مسئولیتی بر عهده آموزش و پرورش نخواهد بود.

آنچه ما در راهنمای ثبت نام پایه دهم دبیرستان البرز بر آن تاکید داریم، گذراندن مراحل ثبت نام دبیرستان البرز پایه دهم 1400 به درستی است. زیرا تقاضای ورود به این دبیرستان با توجه به امکانات آن بسیار زیاد می باشد. داوطلبان توجه داشته باشند پس از اعلام نتایج ثبت نام در دبیرستان های البرز ، پذیرفته شدگان ملزم به ادامه تحصیل در همین رشته خواهند بود.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را ثبت نام دبیرستان البرز ماندگار آشنا کنیم و تمامی اطلاعات مربوط به این مدارس را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. لذا داوطلبانی که قصد تحصیل در این مدارس را دارند این مقالع را مطالعه نموده و توجه داشته باشند که زمان ثبت نام را از دست ندهند چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام حضوری صورت نخواهد گرفت.

 

منبع : ثبت نام آزمون ورودی مدارس البرز نهم به دهم

 

 

  انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 41

تهران - خیابان ولی عصر - بالاتر از پارک ساعی - کوچه بیست و هفتم - پلاک 16 واحد 2

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما