محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 28
  • بازدید کل : 75070

سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 99-1400


سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 99-1400

داوطلبینی که قصد تحصیل در مدار نمونه دولتی را دارند میتوانند از طریق سامانه اقدام به ثبت نام نمایند. ثبت نام مدارس نمونه دولتی همه ساله از طریق سامانه انجام میگیرد و متقاضیانی که شرایط ورود به ابن مدارس را دارند میتوانند با ورود به سامانه nemoone.medu.ir اقدام به پر کردن اطلاعات هویتی و تحصیی خود نمایند.

جهت ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98 – 99 – دریافت لیست مدارس نمونه دولتی سراسر کشور ، اطلاع از تراز قبولی در آزمون نمونه دولتی 99 و مشاوره قبولی در آزمون نمونه دولتی 1400-99 با شماره زیر تماس بگیرید :

9099072952 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

زمان و سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

 

ممکن است بسیاری از دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی باشند اما با نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتیآشنا نباشند. به همین منظور و جهت افزایش اطلاعات دانش آموزان در خصوص زمان ، نحوه و سایت ثبت نام این مدارس ، در ادامه این مطلب به این موضوعات خواهیم پرداخت. همانطور که گفته شد آزمون نمونه دولتی پایه ششم به هفتم حذف شده و نحوه گزینش دانش آموزان این مقطع براساس سوابق تحصیلی خواهد بود و ثبت نام فقط به صورت حضوری از طریق مدارس انجام خواهد شد و هیچ ثبت نام الکترونیکی برگزار نمی شود. اما در خصوص ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم باید بگوییم که داوطلبان جهت انجام فرآیند ثبت نام می بایست از مدرسه رمز ورود همگام خود را دریافت نموده سپس به سامانه Azmoon.medu.ir مراجعه کنند و در فیلدهای مربوطهکد ملی و رمز ورود همگام خود را وارد نموده سپس با پرداخته هزینه ثبت نام به مبلغ 18 هزار تومان و تکمیل فرم مربوطه مراحل ثبت نام خود را به پایان برسانند.

لازم است گفته شود که آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان ادغام شده و به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار خواهد شد ، ثبت نام آن ها نیز در یک بازه زمانی به صورت مشترک انجام خواهد شد. دانش آموزان در صورت داشتن شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتیپایه نهم به دهم می توانند از 19 فروردین ماه لغایت 2 اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 


شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 99 - 1400

با شروع ثبت نام ، دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ۹۹ - ۱۴۰۰​ در سایت نمونه دولتی منتشر میشود و میتوانید از تمامی شرایط مطلع شوید.


ضوابط و شرایط ثبت نام :

تابعیت ایرانی .

کسب حداقل معدل 17 تو پایه نهم .

 

مراحل ثبت نام آزمون در سامانه نمونه دولتی 1400-99

 

  1. داوطلبان ابتدا می بایست برای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی به سامانه azmoon.medu.ir مراجعه نموده و کد ملی و رمز ورود همگام خود را وارد کنند. چنانچه داوطلب به هر دلیلی رمز همگام خود را گم کرده باشد و یا هنگام ثبت با مشکل مواجه شود باید مجددا به مدرسه مراجعه نماید.
  2. پس از ورود به سایت مذکور ، در فیلدنقش ، دانش آموزو درعنوان سازمانی ، نام مدرسه محل تحصیلخود را انتخاب نمایید و سپس بر روی گزینه” تایید “کلیک کنید.
  3. با ورود به منوی اصلی ، دانش آموز می بایست تعهد نامه را با دقت مطالعه و در صورت تایید بر روی گزینه” ذخیره و بعدی “کلیک نماید.
  4. در این مرحله بایدمشخصات عمومی خود را درج کنید.
  5. چنانچه داوطلب خواهر و برادر همزاد ، داشته باشد باید در گزینه 11 ، کد ملی دوقلو یا چند قلو خود را وارد کند.
  6. مشخصاتی مانند (نام و نام خانوادگی ، کد ملی ، جنسیت ، نام و کد دبیرستان ، منطقه و استان محل تحصیل) به صورت خودکار نمایش داده خواهد شد و توجه داشته باشید کهامکان اصلاح مشخصات برای دانش آموز وجود ندارد.
  7. اگر دانش آموز سهمیه شاهد را دارا باشد ، باید در فیلد سهمیه شاهد نوع سهمیه خود را مشخص نماید.
  8. در این مرحله فرد باید هزینه ثبت نام را پرداخت کند.
  9. برای پرداخت هزینه ثبت نام ، می بایست از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب(دارای رمز دوم و CVV2)استفاده نمایید.
  10. در پایان ثبت نامحتما رسید و شماره پیگیری خود را دریافت کنید.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله در مورد سامانه ثیت نام آزمون نمونه دولتی و تمامی مباحث مربوط به این سامانه صحبت کردیم و شما داوطلبان عزیز میتوانید با مطالعه این مقاله اطلاعات مربوطه بر بدست آورید. توجه داشته باشید که زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام حضوری نیز صورت نخواهد گرفت.

منبع : سایت ثبت نام مداری نمونه دولتی

  انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 45

تهران - خیابان ولی عصر - بالاتر از پارک ساعی - کوچه بیست و هفتم - پلاک 16 واحد 2

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما