محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 21
  • بازدید کل : 75013

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 1400-99


دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 1400-99

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 1400-99 برای داوطلبانی که قصد ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی را دارند در زمان مشخص منتشر خواهد شد. داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که دفترچه ثبت نام در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی متفاوت است که شما عزیزان باید دفترچه مقطع مورد نظر خود را دانلود کنید. دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهترین راهنمای شما عزیزان است تا بتوانید از شرایط و ضوابط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی ، تمام رشته های دانشگاه های علمی کاربردی و ... مطلع شوید.

شرایط عمومی پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی 1400 – 99 :

  1. داشتن دین اسلام و یا یکی از دین هایی که به وضوح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از آن نام برده شده است.
  2. به موازین واحکام عملی اسلام ملتزم باشد(اقلیت های دینی که در اساسنامه نامشان آمده ازین شرط معافند به شرط عدم هنجارشکنی و نقض احکام اسلامی)
  3. داوطلب هیچگونه دشمنی و نفاق با نظام جمهوری اسلامی ایران نداشته باشد.
  4. داوطلب نباید هیچگونه فساد اخلاقی داشته باشد و همچنین در طول سالهای تحصیل یا اشتغال(در صورت اشتغال قبلی) به اعمال خلاف شئون شغلی یا تحصیلی مرتکب نشده باشد.
  5. داوطلب به تناسب رشته ی انتخابیش دارای توانایی جسمی لازم باشد و ضمنا به مواد مخدر اعتیاد نداشته باشد.

 

برای دانلود و دریافتدفترچه دانشگاه علمی کاربردی 99-1400دفترچه علمی کاربردی مهر و بهمن 99و اطلاع از نحوهثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال دومبا شماره زیر تماس بگیریدتماس ازسراسر کشورفقط از طریق تلفن ثابتپاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران)

 

زمان و سایت انتشار دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

با توجه به آنکه مسئول همه ی امور مربوط بهزمان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ، سازمان سنجش آموزش کشور می باشد ، بنابراین داوطلبان می توانند برای دریافت دفترچه به پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. آغاز زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دوره کاردانی برای ورودی مهرماه ، از 27 مرداد می باشد و داوطلبانی که قصد ثبت نام در دوره کارشناسی ناپیوسته را دارند نیز می توانند از روز 2 شهریور ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که چند روز قبل از شروع ثبت نام ، دفترچه راهنمای ثبت نام از سایت سنجش قابل دریافت خواهد بود. همچنین داوطلبانی که می خواهند در نیمسال دوم تحصیلی وارد رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شوند ، بایستی در بهمن ماه با مراجعه به سایت سنجش یا واحد دانشگاهی مورد نظر ثبت نام خود را انجام دهند.

 

زمان اعلام نتایج علمی کاربردی تقریبا سه هفته پس از ثبت نام آن می باشد. پس از اعلام نتایج در صورتی که داوطلبان در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شده باشند ، می توانند با به همراه داشتن مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام حضوری اقدام کنند. اما داوطلبانی که در هیچ یک از رشته های انتخابی خود پذیرفته نشده اند ، می توانند با شرکتدر تکمیل ظرفیت علمی کاربردیشانسشان را برای پذیرش در رشته مورد علاقه خود امتحان کنند.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله که مربوط به دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی میباشد قصد داریم تا اطلاعات مربوطه را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم. متقاضیان عزیز به زمان انتشار دفترچه توجه کنید چرا که با بسته شدن سامانه امکان دانلود وجود نخواهد داشت.

منبع : دانلود دفترچه علمی کاربردی 99-1400

  انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 48

تهران - خیابان ولی عصر - بالاتر از پارک ساعی - کوچه بیست و هفتم - پلاک 16 واحد 2

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما