محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 13
  • بازدید کل : 73050

azmoon.org ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 99


azmoon.org ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 99

سامانه azmoon.orgبرای داوطلبینی که قصد شرکت در دانشگاه آزاد بدون کنکور را دارند فعال میباشد لذا داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی است و باید با مطالعه دفترچه از معدل لازم برای رشته های مورد نظر اطلاع داشته باشید. داوطلبین عزیز برای دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز میتوانید از طریق سامانه azmoon.org اقدام نمایید.

 

ثبت نام بدون کنکور مقطع کاردانی دانشگاه آزاد

 

ثبت نام بدون کنکور کاردانی آزاد به دو دسته تقسیم میشود: کاردانی پیوشته و کاردانی ناپیوسته . داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم می باشند می توانند در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد شرکت نمایند . ثبت نام در این مقطع دارای محدودیت هایی برای انتخاب رشته تحصیلی است که به داوطلبان توصیه می نماییم که با مطالعه شرایط و ضوابط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد که در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بدان اشاره شده است با آگاهی کامل ثبت نام خود را انجام دهند . همچنین داوطلبانی که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم و یا همچنین مدرک دیپلم نظام جدید می باشند می توانند در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند .

 

شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 – 99

  • اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن فساد اخلاقی
  • داشتن توانایی جسمی متناسب برای تحصیل در رشته های انتخابی
  • رعایت مقررات دانشگاه آزاد
  • تبعیت دانشجو از قوانین جمهوری اسلامی ایران
  • عدم تعهد تامین خوابگاه
  • ممنوعیت نقل و انتقال و مهمانی دانشگاه آزاد در صورت پذیرش بدون کنکور

نحوه ثبت نام از طریق سامانهazmoon.org دانشگاه آزاد

ثبت نام در سامانه azmoon بسیار مهم است و شما باید با مراحلی که ارائه میدهیم وارد سامانه شوید تا دچار اشتباه نگردید.

1-مرحله اول ورود به سامانه به نشانی azmoon.org

2- مرحله دوم انتخاب مقطع تحصیلی و خرید کارت اعتباری ثبت نام مربوطه که توضیحات لازم در مورد نحوه خرید کارت نیز در این اطلاعیه موجود است.

3- مرحله سوم تکمیل اطلاعات هویتی – سوابق تحصیلی

4- بارگزاری تصاویر و مدارک با مشخصات مورد تایید

5- دریافت رسید ثبت نامی

جهت اطلاع از نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد – رشته های موجود و محل های دانشگاهی موجود از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

تماس با شماره 9099072952 از کل کشور

تماس با شماره 9092305587 از استان تهران

پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 1400 – 99

 

مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع کارشناسی برای داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده اند نیز امکان پذیر است. دارا بودن مدرک فوق دیپلم از شرایط ثبت نام آزاد کارشناسی ناپیوسته بوده و همچنین دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی هم از شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد می باشد. ثبت نام بدون کنکور کارشناسی در 2 نوبت مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود و ورودی های مهر ماه می بایست ازاواخر اسفند ماه تا 6 شهریور ماه و ورودی های بهمن ماه ، از اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. البته ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد جهت تحصیل در ورودی مهرماه 98 ، تمدید شده و داوطلبان از تاریخ 9 لغایت 20 شهریور ماه می توانند نسبت به نام نویسی و انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله که شامل ثبت نام بدون کنکور مقطع کاردانی ،ثبت نام بدون نکور مقطع کارشناسی 99 ، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و تمامی اطلاعات مربوط به سامانه azmoon.org میباشد که شما متوانید با مطالعه این مقاله به سوالات ذهن خود پاسخ دهید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام حضوری انجام نخواهد گرفت.

 

منبع : ثبت نام بدون کنکور آزاد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 40

تهران - خیابان ولی عصر - بالاتر از پارک ساعی - کوچه بیست و هفتم - پلاک 16 واحد 2

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما