محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 416
  • بازدید کل : 73902

hoosh.medu.ir ورود به سایت نتایج ثبت نام نهم به دهم 99 – 1400


hoosh.medu.ir ورود به سایت نتایج ثبت نام نهم به دهم 99 – 1400

سامانه hoosh.medu.ir برای داوطلبانی که قصد تحصیل در مدارس تیزهوشان ار داند فعال شد. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که ثبت نام مدارس تیزهوشان فقط از طریق سامانه انجام میگیرد و شما باید در زمان مشخص وارد سامانه hoosh.medu.ir شوید و اطلاعات هویتی و تحصیل خود را تکمیل نمایید. لازم به ذکر است که قبل از ثبت نام حتما دفترچه مدارس تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه نمایید و از تمامی شرایط و ضوابط ثبت نام مطلع شوید. جهت دانلود دفترچه نیز میتوانید از سامانه مدارس تیزهوشان اقدام نماید.

زمان و سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان

 

آزمون مدارس تیزهوشان پایه ششم به هفتم در اواخر خرداد ماه برگزار می شود و داوطلبان می توانند اواسط مرداد ماه با مراجعه به سایتhoosh.medu.ir و وارد نمودن کد ملی و رمز ورود همگام ، نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتداییخود را دریافت کنند. همچنین داوطلبانی که در آزمون نهم به دهم این مدارس شرکت نموده اند می توانند در دهه دوم مرداد ماه نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهمخود را از سایت hoosh.medu.ir دریافت کنند. نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که ، داشتن رمز ورود همگام از الزامات دریافت نتایج می باشد. اگر بنا به هر دلیلی رمز خود را خود را فراموش و یا گم کرده باشید باید مجددا به مدرسه و یا سازمان آموزش و پرورش منطقه (بخش فناوری اطلاعات) مراجعه نموده و رمز خود را دریافت کنید.

 

کلیه دانش آموزان و اولیای گرامی جهت اطلاع از نحوه ورود به سامانه hoosh.medu.ir جهت دریافت نتایج ثبت نام نهم به دهم 99 – 1400 و دریافت نمونه سوالات می توانند با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل نمایند

9092305587 ( استان تهران) – 9099072952 تماس از سراسر کشور پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400


مطابق اطلاعیه مرکز ملی استعداد های درخشانروال ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی در سال تحصیلی 1400 - 99 تغییر و پذیرش در مدارس تیزهوشان پایه هفتمصرفا از طریق آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان صورت می گیرد . پیش بینی می شود ثبت نام مدارس تیزهوشان پایه هفتم 99-1400نیز به همین صورت انجام شود . لذا متقاضیان تحصیل در پایه هفتم این مدارس باید در بازه زمانی مشخص جهت ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400 به سایت hoosh.medu.ir مراجعه نمایند .

 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400 :

یکی از مهمترین شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی99-1400 اشتغال به تحصیل دانش آموز در پایه ششم ابتدایی است و همچنین کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی است البته دانش آموزانی که فقط در یک درس در مجموع دروس پنجم و ششم نمره خوب داشته باشند هم می‌ توانند در این سنجش شرکت کنند .

 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400 :

یکی از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400 اشتغال به تحصیل دانش آموز در پایه نهم است ، شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400 دارا بودن معدل کل سالانه 19 در پایه هشتم می باشد .

پرداخت هزینه ثبتدر سامانه hoosh.medu.ir

با توجه به مشکلاتی که سال های گذشته در پرداخت هزینه ثبت نام وجود داشت بار دیگر تاکید می کنیم هزینه ثبت نام فقط از طریق سامانه در آخرین مرحله ثبت نام از طریق درگاه متصل به سایت قابل پرداخت خواهد بود لذا دقت لازم در این زمینه را داشته باشید.

ثبت نام مدارس تیزهوشان پس از پرداخت هزینه تکمیل خواهد شد. لذا توجه داشته باشید که پس از پرداخت هزینه حتما رسید ثبت نام را دریافت نمایید.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله که شامل سامانه hoosh.medu.ir ، زمان ثبت نام از طریق سامانه مدارس تیزهوشان ، ثبت نام مدارس ششم به هفتم مدارس تیزهوشان ، ثبت نام مدارس تیزهوشان نهم به دهم ، شرایط ثبت نام در سامانه hoosh.medu.ir و تمامی اطلاعات مربوط به این سامانه است که شما میتوانید با مطالعه این مقاله راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 

منبع : ثبت نام مدارس تیزهوشان

 

 

  انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 44

تهران - خیابان ولی عصر - بالاتر از پارک ساعی - کوچه بیست و هفتم - پلاک 16 واحد 2

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما