محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 17
  • بازدید کل : 75049

dipcode.medu.ir سایت دریافت کد سوابق تحصیلی


dipcode.medu.ir سایت دریافت کد سوابق تحصیلی

سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی برای داوطلبانی که قصد دریافت سوابق تحصیلی مدرک پیش دانشگاهی و یا دیپلم را دارند این امکان را فراهم نموده تا بتوانند بدون اتلاف وقت و صرف هزینه از این امکان استفاده نمایند. لذا اوطلبین عزیزمیتوتانید از طریق مرورگر سیستم خود وارد سامانه dipcode.medu.ir شوید و سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایید.

 

زمان مراجعه به سایت سوابق تحصیلی آموزش پرورش در کنکور 99

داوطلبان کنکور سراسری که مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی دارند باید در زمان ثبت نام در کنکور سراسری 99 نسبت به دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی و درج آن در فرم ثبت نامی خود اقدام نمایند . داوطلبان پایه دوازدهم ( 6 - 3 - 3 ) نیز می بايست قبل از ثبت نام طبق اعلام مدارس محل تحصيل با مراجعه به سامانه دیپ کد ، كد سوابق تحصيلی خود را دريافت نموده و در زمان ثبت‌ نام کنکور 99 با درج كد سوابق تحصيلی در سایت سازمان سنجش اطلاعات فردی خود را مشاهده ‌نمايند .

 

برای آموزش دریافت کد سوابق پیش دانشگاهی- دریافت کد دانش آموزی – انجام ویرایش اطلاعات کنکور سراسری و مشاهده سوابق تحصیلی دانش آموزان از سایت سنجش با شماره زیر تماس بگیرید تماس از سراسر کشور فقط با تلفن ثابت پاسخگویی 8 صبح الی 24 شب حتی ایام تعطیل

9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 ( تماس فقط از استان تهران)

پاسخگویی سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی همه روزه از ساعات 8 صبح الی 12 شب

 

 

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی

 

داوطلبانی که از سال 84 به بعد دیپلم گرفته اید و در رشته های نظری یعنی ریاضی، تجربی و علوم انسانی تحصیل کرده اید. باید برای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم خود اقدام نمایید.
لازم به توضیح است دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی برای داوطلبانی که از سال 91 و بعد از آن، فارغ التحصیل دوره پیش دانشگاهی شده اند ضروری است.
داوطلبانی که قبل از این سال، پیش دانشگاهی خود را گذرانده اند، دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی لازم نیست.
اگر می خواهید به جای مدرک پیش دانشگاهی خود از مدرک کاردانی استفاده کنید، باز هم نیازی نیست برای دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی اقدام کنید.

داوطلبانی که قبل از سال 84 دیپلم گرفته اند، به عبارتی دیپلم نظام قدیم دارند.
و یا در رشته های فنی و حرفه ای و یا کارودانش تحصیل کرده اند، نیازی به دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم ندارند.

برای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی باید به سامانه جمع آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها به آدرس www.dipcode.medu.ir مراجعه کنید و با وارد کردن اطلاعات لازم به سوابق تحصیلی خود دسترسی پیدا کنید.

مدارک مورد نیاز جهت ورود به سامانه dipcode.medu.ir

  • داوطلبین عزیزجهت دریافت کد سوابق تحصیلی باید مدارکی داشته باشید تا بتوانید وارد سامانه شوید که عبارتند از :
  • یکی از مدارک کارت ملی یا شناسنامه
  • یکی از کارنامه های مقطع مورد نظر
  • کد منطقه شهرداری که در آن مقطع تحصیل کردید

dipcode.medu.ir – کد منطقه

کد منطقه همان کد منطقه ای است که در آن مدرک پایه دهم و یازدهم خود را دریافت نموده اید که برای ورود به سامانه به این کد منطقه نیاز دارید.

خلاصه مقاله : داوطلبین عزیز در این مقاله قصد داشتیم تا راهنمایی های لازم در زمینه سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی dipcode.medu.ir راهنمایی های لازم را ارائه دهیم تا شما عزیزان بتوانید پاسخگوی سوالات ذهن خود باشید. داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که زمان سامانه را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

منبع : دریافت کد سوابق تحصیلی

 

 

  انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 61

تهران - خیابان ولی عصر - بالاتر از پارک ساعی - کوچه بیست و هفتم - پلاک 16 واحد 2

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما