محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 13
  • بازدید دیروز : 17
  • بازدید کل : 75054

ثبت نام کنکور ارشد 99


ثبت نام کنکور ارشد 99

با توجه به اینکه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد طرفداران زیادی دارد پس پیشنهاد میشود در زمان مشخص سریعتر اقدام به ثبت نام کنید. داوطلبین عزیز ثبت نام کنکور ارشد 99 از طریق سامانه انجام میگیرد و شما میتوانید در زمان مشخص وارد سامان شده و اطلاعات هویتی و تحصیلی را پر کنید. متقاضیانی که از ثبت نام جا میمانند میتوانند زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام نمایند.


زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

سازمان سنجش به منظور اطلاع به موقع داوطلبان از زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99جدول زمان بندی این آزمون را منتشر کرده و حدود دو ماه قبل از آغاز فرایند ثبت نام بر روی سایت خود به آدرس sanjesh.orgقرار می دهد . متقاضیان می بایست در بازه زمانی در نظر گرفته شده به سایت این سازمان مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 99 نسبت به تکمیل فرم اینترنتی اقدام نمایند . هر چند بازه زمانی در نظر گرفته شده فرصت کافی برای تکمیل مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد 99 را در اختیار داوطلبان قرار می دهد اما بر اساس تجربیات سالیان گذشته احتمالا با داوطلبانی مواجه خواهیم بود که از ثبت نام ارشد 99جا مانده و به دنبال راهی برای اعلام علاقه مندی خود می باشند . سازمان سنجش به منظور رفاه حال این دسته از داوطلبان امکان ثبت اطلاعات فردی و تحصیلی را در دو بازه زمانی دیگر تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد 99 و مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد 99نیز قرار می دهد اما به دلیل تغییرات احتمالی در برنامه های سازمان سنجش به داوطلبان توصیه می کنیم در همان موعد اولیه ، ثبت نام خود را انجام دهند . سال گذشته زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از 16 لغایت 25 آذر ماه بود و مهلت مجددی نیز از 28 بهمن ماه لغایت 1 اسفند ماه برای داوطلبان جامانده از ثبت نام در نظر گرفته شد .

 

شرایط ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد

1- تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی میتوانند در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی در آزمون ورودی شرکت نمایند.
3- مؤسسات برای پذیرش دانشجو در مهرماه از داوطلبانی میتوانند پذیرش به عمل آورند که حداکثر تا سی و یکم شهریورماه همان سال (سال 1398) فارغ التحصیل شوند. تاریخ فارغ التحصیلی برای داوطلبانی که شروع تحصیل آنان در صورت وجود ظرفيت نیمسال دوم است، سی ام بهمن ماه همان سال (سال 1398) خواهد بود.
4- پذیرفته شدگان قطعی (نهایی) رشته‌هاي دوره روزانه سال 1397 چه در دانشگاه محل قبولی ثبت نام كرده و چه ثبت نام نكرده باشند اجازه ثبت‌ نام و شركت در آزمون سال 1398 را نخواهند داشت.
5- تمامی داوطلبان در تمامی رشته‌های امتحانی يك دفترچه سوال و يک پاسخنامه دريافت خواهند كرد.
6- در رشته‌های امتحانی برنامه‌ريزی شهری ، منطقه‌ای و مديريت شهری (كد 1350) ، طراحی شهری (كد 1351)، معماری (كد 1352)، نمايش عروسكی (كد 1356) ، هنرهاي نمايشي و سينما (كد 1357) ، هنرهاي تصويري و طراحي (كد 1358) ، هنرهاي موسيقي (كد 1360) ، طراحی صنعتی (كد 1362) ، طراحی پارچه و لباس (كد 1364) از داوطلبانی ‌كه‌ با توجه‌ به‌ نمره‌ اكتسابی ،‌ مجاز به انتخاب ‌رشته ‌شده و فرم انتخاب رشته اينترنتی را نيز تكميل نموده باشند، تا چند برابر ظرفيت آزمون عملی/تشريحي/پروژه به عمل خواهد آمد.


7- ساير شرايط و ضوابط در دفترچه راهنمای ثبت نام و شركت در آزمون تحصيلات تكميلی (كارشناسی ارشد ناپيوسته) درج خواهد شد.
8- هر داوطلب علاوه بر رشته امتحاني اصلی ، در صورت داشتن شرايط (طبق مندرجات دفترچه راهنما كه در زمان ثبت‌ نام منتشر میگردد) میتواند در يكی از رشته‌های امتحانی شناور كه (در جدول رشته‌های امتحانی با علامت * مشخص شده)، به عنوان رشته امتحانی دوم ثبت نام نمايد.

جهت اطلاع از ثبت نام کنکور ارشد 99و سامانه ثبت نام آزمون ارشد 99 ، مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 99

 

متقاضیان عزیزی که قصد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 را دارند ، می بایست در زمان مقرر که توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود ، به سایت رسمی این سازمان مراجعه نمایند و مطابق راهنمای زیر ثبت نام خود را انجام دهند.

  • پیش از آغاز ثبت نام ، در ابتدا می بایست نسبت بهدانلوددفترچه ثبت نام کارشناسی ارشداقدام نموده و آن را به طور کامل مطالعه کنید و در صورت دارا بودن شرایط از طریق سامانه sanjesh.org اقدام به ثبت نام نمیایید.
  • .
  • از منوی سمت راست سایت ، گزینه کارشناسی ارشد را انتخاب نموده و سپس روی لینک فعال ” سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 ” کلیک کنید.
  • در این مرحله نوبت به پرداختهزینه ثبت نام ارشد 99می رسد ؛ پرداخت وجه ثبت نام نیز با خرید کارت اعتباری صورت می گیرد. جهت پرداخت این هزینه از صفحه ای که پیش رویتان قرار دارد ، گزینه ” خرید سریال ثبت نام “ را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که خرید کارت اعتباری صرفا به صورت آنلاین و اینترنتی بوده و پس از پرداخت مبلغ نام نویسی (که در سال گذشته به مقدار 45 هزار تومان بود) می بایست شماره سریال 12 رقمی مربوط به آن را دریافت نمایید.
  • پس از کلیک بر روی گزینه” خرید سریال ثبت نام “، 3 گزینه زیر را مشاهده خواهید نمود :
  1. سریال ثبت نام کارشناسی ارشد 99 وعلاقه مند به دریافت پیامک های اطلاع رسانی سازمان سنجش، بابت ثبت نام و انتخاب رشته
  2. سریال ثبت نام کارشناسی ارشد 99 وعدم تمایل به دریافت پیامک های اطلاع رسانی سازمان سنجش
  3. سریالعلاقه مندی به پیام نور و غیر انتفاعیآزمون کارشناسی ارشد

توجه داشته باشید که هزینه اطلاع رسانی از طریق پیامک در سال گذشته مبلغ 600 تومان بود که به همراه هزینه ثبت نام توسط داوطلبان پرداخت شد.

  • پس از خرید کارت اعتباری ، مجددا وارد صفحه اصلی سایت شده و پس از انتخاب گزینه” کارشناسی ارشد “از سمت راست سایت ، روی گزینه ” ثبت نام جدید “کلیک نمایید.
  • در قسمت ثبت نام جدید ، پس از وارد کردن اطلاعات شخصی ، اطلاعات تحصیلی مقاطع قبلی خود و هم چنین بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام ، نام نویسی شما به پایان خواهد رسید.

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با کنکور کارشناسی ارشد و نحوه ثبت نام در این کنکور از طریق سامانه را ارائه دهیم تا بتوانیم راهنمای شما عزیزان باشیم لذا داوطلبان عزیز توجه داسته باشید که زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99 را از دست ندهید چرا که ثبت نام حضوری انجام نخواهد گرفت.

منبع : ثبت نام کنکور ارشد

 

 

 

 

 

  انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 48

تهران - خیابان ولی عصر - بالاتر از پارک ساعی - کوچه بیست و هفتم - پلاک 16 واحد 2

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما