محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 13
  • بازدید کل : 73046

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد


لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد منتشر شد. لذا داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه بدون کنکور را دارند میتوانند از طریق سامانه اقدام به ثبت نام نمایند. داوطلبین عزیز قبل از ثبت نام حتما دفترچه پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد را مطالعه نمایید تا از لیست رشته ها در استانهای مختلف شوید. جهت دانلود دفترچه ثبت نام میتوانید از سامانه azmoon.org اقدام نمایید.

زمان و سایت انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

 

ثبت نام ارشد بدون کنکور آزاد در اواخر تیرماه آغاز می گردد و همزمان با اولین روز ثبت نام ، دفترچه راهنمای ثبت نام منتشر می شود. ثبت نام در دوره بدون کنکور کارشناسی ارشد ،از طریق مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام می گیرد و کلیه داوطلبان باید جهت دریافت دفترچه به نشانی azmoon.org ، مراجعه نمایند. به همه ی داوطلبان توصیه می شود که دفترچه را حتما از طریق این سایت دریافت نمایید زیرا فقط لیست رشته های ارائه شده در این سایت معتبر می باشد.

 

چه کسانی می توانند اقدام به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد نمایند ؟

 

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مختص به داوطلبانی می باشد که دارای سهمیه استعداد درخشان هستند. در رابطه با سهمیه استعداد درخشان ارشد به طور کامل در دفترچه راهنمای ثبت نام توضیحاتی ارائه شده است ، اما در ادامه مطلب به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • دانش آموختگان رشته هایعلوم انسانیباید حداقلمعدل کل مدرک کارشناسی 17را دارا باشند تا مجاز به ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد شوند.
  • فارغ التحصیلان رشته هایغیر علوم انسانی (علوم پایه ، فنی مهندسی و …) بایستیحداقل معدل کل 16را در مقطع کارشناسی کسب کرده باشند.
  • داوطلبانی که مدرک کارشناسی خود در طول دوره ایبیش از 8 ترماخذ کرده اند ، مجاز به ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشدنمی باشند.(البته رشته هایی که براساس سر فصل مصوب طول دوره تحصیلی بیش از 8 ترم دارند ، شامل این قانون نمی شود)
  • داوطلبانی که دارای دروس معادل سازی شده می باشند ، مجاز به ثبت نام بدون آزمون ارشد آزاد نیستند.

علاوه بر دانشگاه آزاد ، دانشگاه پیام نور نیز به صورت بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو جذب می کند. پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور از طریق شرکت در آزمون جامعی که توسط خود دانشگاه برگزار می شود ، میسر می باشد .

جهت اطلاع دقیق از لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد و انجام ثبت نام ارشد بدون کنکور بهمن 99 از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره های مرکز مشاوره دانشگاه آزاد تماس بگیرید.

9099072952 – تماس از سراسر کشور (بدون گرفتن کد)

9092305587 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد یک بار در سال و معمولا برای پذیرش مهر ماه صورت می گیرد . ثبت نام این مرحله هم زمان با انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد یا در فاصله کوتاهی پس از آن صورت گرفته و متقاضیان برای اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام و لیست رشته محل های ارائه شده می بایست دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را مطالعه نمایند . سال گذشته به دلیل وقوع سیل در برخی استان های کشور ، این مرحله با تاخیر و در دهه اول مرداد ماه برگزار شد .کلیه متقاضیان واجد شرایط می بایست در بازه زمانی تعیین شده به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org مراجعه کرده و برای ثبت نام اقدام نمایند . داوطلبان پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 مستلزم پرداخت هزینه ای معادل هزینه انتخاب رشته برای خرید کارت اعتباری ثبت نام می باشند . این داوطلبان پس از پرداخت هزینه مذکور و دریافت کارت اعتباری می بایست فرم ثبت نام را که شامل اطلاعات فردی و اطلاعات آزمونی می باشد تکمیل نمایند . طبق روال سالیان گذشته هزینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 با تغییراتی همراه خواهد بود . پس از پرداخت این هزینه متقاضیان مجازند 100 رشته محل مورد علاقه خود را در فرم ثبت نام درج نمایند .

 

خلاصه مقاله: در این مقاله که شامل رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد و تمامی اطلاعات مربوط به این مبحث میباشد میتوانید با مطالعه این مقاله به سوالاتی ک در ذهنتان ایجاد شده است پاسخ صحیح دهید. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه ثبت نام حضوری صورت نخواهد گرفت .

منبع : رشته های ارشد بدون کنکور

 

  انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 56

تهران - خیابان ولی عصر - بالاتر از پارک ساعی - کوچه بیست و هفتم - پلاک 16 واحد 2

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما