محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 17
  • بازدید دیروز : 17
  • بازدید کل : 75058

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 98-99


تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 98

داوطلبینی که قصد تحصیل در دانشگاه سراسری دارند ولی به هر دلیلی از ثبت نام جا ماندند تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 98-99 بهترین فرصت را برای این افراد رقم زده است .داوطلبینی که کارنامه اولیه برای آن ها صادر شده است و مجاز به اننتخاب رشته در دانشگاه ها شده اند میتوانند اقدام به ثبت نام نمایند.هر ساله به دلیل افزایش رشته ها دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ممکن است کمی تغییر کند که شما میتوانید با ورود به سامانه و دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری از تمامی رشته ها مطلع شوید. ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 98-99 نیز از طریق سایت انجام میگیرد لذا توجه داشته باشید که در زمان معین جهت ثبت نام اقدام نمایید.

جهت اطلاع از تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 98 ، زمان تکمیل ظرفیت کنکور 98 ، انجام ثبت نام و همچنین مشاوره انتخاب رشته با مرکز مشاوره نظام وظیفه ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 سراسر کشور 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 98

 

زمان تکمیل ظرفیت کنکور 98

 

زمان تکمیل ظرفیت کنکور 98 هر ساله در مهرماه می‌باشد. اما با توجه به تغییراتی که در جدول برنامه ریزی سازمان سنجش شاهد می‌باشیم، این زمان، اندک تغییری را نسبت به سال‌های گذشته ممکن است داشته باشد. اما آنچه در این رابطه حائز اهمیت است، انتخاب رشته کنکور درست و اصولی شما و همچنین اقدام به موقع جهت شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 98 می‌باشد.

آن دسته از داوطلبانی که درزمان تکمیل ظرفیت کنکور 98 موفق به پذیرش نشده اند، می‌توانند در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ترم مهر و ترم بهمن ، رشته‌های موجود در دانشگاه علمی کاربردی و یا تکمیل ظرفیت بهمن ماه شرکت نمایند. راه‌های ورود به دانشگاه خوشبختانه در سال‌های اخیر بسیار فراوان شده است، کافی است داوطلبان تلاش اندکی برای ورود به دانشگاه داشته باشند.

در ادامه ما اطلاعات کامل‌تر و جامع تری در رابطه با تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 98 و همچنین نحوه انتخاب رشته و … را به شما ارائه خوایم داد. اما برای کسب اطلاع دقیق در رابطه با زمان تکمیل ظرفیت کنکور 98 ، می توایند با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز، آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان عزیز و گرامی می‌باشند.

 

 

 

رشته هایتکمیل ظرفیت کنکور سراسری 98در دانشگاه های مختلف و پذریش مهر و بهمن متفاوت می باشد.

 

 

 

نحوه شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 98

 

همان‌طور که در بالا اشاره شد، شرکت درتکمیل ظرفیت کنکور سراسری 98 برای آن دسته از داوطلبانی که در جلسه کنکور حضور داشته‌اند و کارنامه اولیه برای انها صادر گردیه است امکان پذیر می باشد. بنابراین گزینش داوطلبان برای انتخاب رشته نیز، بر اساس همین رتبه می باشد. با توجه به رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری که هر یک از داوطلبان در زیرگروه های مختلف کسب می‌نمایند، می‌توان در رابطه با قبولی و یا عدم قبولی در انتخاب رشته پیش بینی هایی داشته باشیم.

نحوه شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری همانند سال‌های گذشته با ثبت نام به صورت الکترونیکی امکان پذیر می باشد. داوطلبان می‌توانند در زمان تکمیل ظرفیت کنکور 98 با دانلود نمودن دفترچه راهنمای انتخاب رشته نسبت به رشته‌های موجود هر دانشگاه و همچنین تعداد پذیرش آن اطلاع یابید.

متقاضیان شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 98 می‌توانند علاوه بر رشته‌های دانشگاه‌های سراسری، نسبت به انتخاب رشته در دانشگاه‌های پیام نور و غیر انتفاعی نیز اقدام نمایند. همچنین دانشگاه‌های سراسری در این زمان معمولاً در دو نوبت روزانه و شبانه دانشجویان را پذیرش می‌نمایند که عموماً در دانشگاه‌های بسیار معتبر کشور و رشته‌های پرمتقاضی ، تعداد ظرفیت بیشتر را در نوبت دوم (شبانه) صورت می‌پذیرد.

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت

 

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت

 

با توجه به زمان تکمیل ظرفیت کنکور 98 ، کلیه رشته‌های موجود در دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری نیز، قابل مشاهده می‌باشند. انتخاب رشته در این مرحله از حساسیت بسیار بالاتری نسبت به سایر مراحل خواهد داشت. با توجه به ظرفیت محدود در مرحله تکمیل ظرفیت، و همچنین تعداد انتخاب‌های مجازی که داوطلبان می‌توانند برای انتخاب رشته داشته باشند، بسیار مهم است که انتخاب رشته به گونه‌ای صورت پذیر که منجر به پذیرش داوطلبان شود.

نکته مهمی که هر یک از متقاضیان شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 98باید مدنظر داشته باشند، به قوانین و شرایط موجود جهت انتخاب رشته باز می گردد. دقت داشته باشید که چنانچه شما در حال حاضر مشغول به تحصیل ذر دانشگاه‌های سراسری می‌باشند، اگر در دانشگاه‌های سراسری در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته شوند، حتماً لازم است از رشته فعلی خود انصراف دهند.

برای انتخاب رشته نیز نهایت دقت عمل را به خرج دهید. چرا که با توجه به ظرفیت محدود و همچنین فرصت ایجاد شده ، در صورتی که نتوانید در این مرحله موفقیت لازم را به دست آورید، لازم است یک سال دیگر را نیز، پشت کنکور بمانید. بنابراین حتما در زمان تکمیل ظرفیت کنکور 98 ، برای انتخاب رشته ، یک مشاور و متخصص را در کنار خود داشته باشید.

 

مشاوره تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 98

 

داشتن مشاور در کنار شما برای ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 98 می تواند کمک بسیار زیادی را جهت موفقیت شما نماید. چرا که هر یک از داوطلبان با توجه به علاقه فراوانی که در انتخاب رشته دارند و همچنین با در نظر گرفتن رتبه داوطلب جهت پذیرش ، می توانند راهنمایی های لازم را به تمامی شما عزیزان ارائه نمایند.

برای اطلاع دقیق از زمان تکمیل ظرفیت کنکور 98 ، می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل در ارتباط باشید. مشاورین و متخصصین ما آماده ارائه خدمات مختلفی به داوطلبان گرامی برای رسیدن به اهداف آنان می باشند. برخی از سردرگمی ها در رابطه با انتخاب رشته با استفاده از این ارتباط قابل حل خواهد بود. فراموش نکنید در صورت عدم پذیرفته شدن در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 98 شما ملزم به شرکت دوباره در کنکور خواهید شد.

برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 98 می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ما همه روزه ودر هر ساعت از شبانه روز، آماده ارائه خدمات مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی به شما عزیزان می باشند. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید در رابطه با زمان تکمیل ظرفیت کنکور 98 و اقدامات لازم در این زمان نیز، اطلاعات جامعی را کسب نمایید.

 

آیا برای کنکور سراسری تکمیل ظرفیت هم داریم ؟

آیا منتظر تکمیل ظرفیت کنکور سراسری بمانیم ؟

چه زمانی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری شروع می شود ؟

برای قبولی در تکمیل ظرفیت باید معدل بالایی داشت ؟

برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ دقیق به سوالات بالا در رابطه با تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 98 می توانید با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و 9092305587 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

خلاصه مقاله : در این مقاله که شامل زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 98-99 ، نحوهشرکت درتکمیل ظرفیت کنکور سراسری 98-99 ، نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 98-99 قصد داریم تا پاسخگوی شما عزیزان باشیم. زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری هر ساله در مهر ماه آغاز میشود ولی امسال ممکن است که تغییری در زمان ثبت نام انجام گیرد.

مطالب مرتبط :

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

مشاوره تحصیلی تلفنی

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 98

زمان تکمیل ظرفیت کنکور 98

منبع : تکمیل ظرفیت سراسری

  انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 39

تهران - خیابان ولی عصر - بالاتر از پارک ساعی - کوچه بیست و هفتم - پلاک 16 واحد 2

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما