محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 416
  • بازدید کل : 73899

ثبت نام آزمون دکتری 98


ثبت نام آزمون دکتری 98

ثبت نام آزمون دکتری 98-99 به صورت همزمان در رشته ها و گروه های آزمایشی مختلف برگزار خواهد شد. داوطلبین عزیز میتوانید با دانلود دفترچه دکتری از سازمان سنجش و آموزش کشور از لیست رشته های اطلاع داشتخ باشند. همچنین متقاضیانی که شرایط ثبت نام در آزمون دکتری را دارند میتوانند اقدام به ثبت نام نمایند. ثبت نام آزمون دکتری مانند سنوات گذشته از طریق سامانه انجام میگرد و شما داوطلبین میتوانید از طریق مرورگر سیستم خود وارد سامانه شده و اقدام به ثبت نام کنید.داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که برای پر کردن فرم ثبت نام آزمون دکتری 98 -99 حتما باید شماره سریال ناشی از خرید کارت را همراه داشته باشید. هر ساله هرینه ثبت نام آزمون دکتری مقداری تغییر میکند که شما باید به صورت الکترونیک پرداخت نمایید.

جهت اطلاع دقیق ازثبت نام آزمون دکتری 98، زمان ثبت نام اینترنتی آزمون دکتری 98 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 (سراسر کشور ) 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

زمان ثبت نام اینترنتی آزمون دکتری 98

 

زمان ثبت نام اینترنتی آزمون دکتری 98

 

زمان ثبت نام اینترنتی آزمون دکتری 98 با اندک تغییری نسبت به سال های گذشته با توجه زمان آغاز و پایان آن انجام خواهد شد. لذا آن دسته از داوطلبانی که مایل به شرکت در این آزمون می‌باشند، لازم است در زمان مقرر نسبت به ثبت نام آزمون دکتری اقدام نمایند. حتما ابتدا قبل از پر کردن فرم اینترنتی ثبت نام، فرم قرار داده شده در پایان دفترچه را دانلود نمایید و همچنین با مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به قوانین و ضوابط شرکت در ثبت نام دکتری اطلاعات کاملی را کسب نمایید.

زمان ثبت نام آزمون دکتری 98 زمان تقریباً یک هفته‌ای می‌باشد. توصیه ما به تمامی متقاضیان عزیز این است که ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکل نفرمایید زیرا چنانچه در ارائه مدارک شما مشکلی وجود داشته باشد، فرصت مناسب جهت رفع آن را نخواهید داشت. همچنین با توجه به شلوغی خطوط، ممکن است امکان ورود به سایت را نداشته باشید.

جهت اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون دکتری 98 ایران تحصیل سامانه جامعی را راه اندازی نموده است که به وسیله آن، کلیه متقاضیان عزیز می‌توانند بدون هیچ‌گونه محدودیت و مشکلی، در زمان ثبت نام اینترنتی آزمون دکتری 98 اقدام نمایند. برای استفاده از این سامانه کافی است با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ما آماده ارائه خدمات و انجام ثبت نام شما داوطلبان عزیز می‌باشند.

 

برایثبت نام آزمون دکتری 98مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام به همراه شرایط آن لازم و ضروری می باشد.

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری 98

شرایط ثبت نام آزمون دکتری 98 به صورت شرایط عمومی و اختصاصی می باشد. بنابراین برای انجام ثبت نام داوطلبان لازم است هر دو شرایط را دارا باشند. شرایط عمومی مختص به تمامی گروه های آزمایشی است و در واقع می توان گفت نسبت به شرایط اختصاصی اولویت بیشتری دارند. شرایطی همچون اعتقاد به اسلام و یا اعتقاد به یکی از ادیان جمهوری اسلامی و سایر شرایط موجود دیگر که در دفترچه موجود می باشد.

در رابطه با شرایط اختصاصی با توجه به اینکه متقاضیان کنکور دکتری می باشند، بنابراین حتما لازم است در زمان ثبت نام اینترنتی آزمون دکتری 98 مدرک کارشناسی ارشد خود را داشته باشند. یا چنانچه دانشجوی مقطع ارشد باشند، حتما باید در شهریور ماه فارغ التحصیل گردند. در غیر این صورت، امکان ثبت نام و یا وارد شدن به دانشگاه را نخواهند داشت.

آن دسته از داوطلبانی که دارای مدرک دکتری حرفه ای هستند نیز، می توانند در ثبت نام آزمون دکتری 98 شرکت نمایند. داوطلبان لازم است حتما در زمان ثبت نام اینترنتی آزمون دکتری 98 اقدامات لازم را انجام دهند. در غیر این صورت جا ماندگان از ثبت نام می باشند و امکان ثبت نام مجدد را نخواهند داشت. با توجه به مدت زمان و فاصله کم زمان ثبت نام با آزمون دکتری ، توصیه می نماییم که خود را قبل از ثبت نام برای آزمون آماده نمایید. برای اطلاع از شرایط تکمیل ظرفیت دکتری سراسری می توانید با مشاوریم مجموعه ایران تحصیل در ارتباط باشید .

 

سامانه ثبت نام آزمون دکتری ایران تحصیل

 

ایران تحصیل تنها یک وب سایت اطلاع رسانی نمی باشد. سایت ایران تحصیل را مجموعه کاملی از متخصصین را شامل میشود. در واقع ما متخصصین مختلف را در تمامی گروه های آزمایشی گرد هم آورده ایم تا بتوانند در رابطه با تمامی امور مختلف به شما کمک نمایند. هر گونه سوالی در رابطه با شهریه دکتری ، شرایط نظام وظیفه دکتری و ثبت نام آزمون دکتری 98 را می توانید از متخصصین ما بخواهید.

مشاورین ایران تحصیل زمان ثبت نام اینترنتی آزمون دکتری 98 و نتایج اولیه آزمون دکتری را به صورت دقیق در اختیار شما قرار می دهند تا در همان روزهای ابتدایی بتوانید نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایید. همچنین در رابطه با ضوابط و بندهای موجود در دفترچه راهنما نیز، با دقت و روشن بینی، به راحتی در رابطه با قوانین موجود اطلاعات لازم را کسب نمایید. متخصصین ما به صورت کامل آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان گرامی می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر و همچنین استفاده از مشاوره در رابطه با ثبت نام آزمون دکتری 98 و شرایط دکتری بدون آزمون می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. همچنین با استفاده از سامانه مذکور نیز، در صورت تمایل بدون نیاز به مراجعه حضوری جهت انجام ثبت نام، تنها با استفاده از یک شماره تلفن، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

 

جهت طلاع دقیق ازثبت نام آزمون دکتری 98،زمان ثبت نام اینترنتی آزمون دکتری 98 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 (سراسر کشور ) 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

خلاصه مطالب : این مقاله که شامل ثبت نام کنکور دکتری ، زمان ثبت نام آزمون دکتری 98-99 ، شرایط ثبت نام آزمون دکتری و سامانه ثبت نام آزمون دکتری میباشد که شما داوطلبین عزیز میتوانید با مطالعه این مقاله راهنمایی های لازم را بدست آورید.داوطلبین عزیز میتوانید با دارا بودن شرایط اقدام به ثبت نام نمایید.

بیشتر بدانید

شهریه دکتری دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

سامانه ثبت نام دکتری 98

تکمیل ظرفیت در مقطع دکتری

شهریه دکتری دانشگاه آزاد 98-97

دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت

مشاوره انتخاب رشته دکتری 98
نتایج انتخاب رشته دکتری 97

دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری 97

ثبت نام آزمون دکتری 98 – 99

زمان ثبت نام اینترنتی آزمون دکتری 98 – 99

منبع : آزمون دکتری 98-99

 

  انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 44

تهران - خیابان ولی عصر - بالاتر از پارک ساعی - کوچه بیست و هفتم - پلاک 16 واحد 2

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما